عطایی: فدراسیون والیبال گفت به سیرجان نروید

به گزارش مجله اندیشه، بهروز عطایی در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی روز یکشنبه تیمش مقابل تیم پیکان تهران گفت: بازی خوبی بود، هر دو تیم صندلی خیلی نزدیک در جدول رده بندی به یکدیگر داشتند و طبیعی بود که بازی سنگین و پرفشاری گردد. کنترل بازی در دو سطح ابتدایی در دست بازیکنانم بود تمام راهکارهایی را که ارائه دادیم به خوبی در زمین لحاظ کردند. ست اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، ست دوم نیز در حالی که تیم با نتیجه 24 بر 22 از تیم پیکان پیش بود اما بازیکنان با بی دقتی و تصور اینکه بازی را پیروز شدند دست کم گرفتند و ست را واگذار کردند. درست های بعد بازی با کیفیتی انجام دادیم و در نهایت پیروز شدیم که تیم پیکان را شکست دهیم. پیکان تیم بزرگی است خوشحالم با عملکرد عالی این تیم را شکست دادیم.

عطایی: فدراسیون والیبال گفت به سیرجان نروید

سرمربی تیم والیبال کاله در ادامه در پاسخ به این سوال که فدراسیون در رابطه با بازی روز چهارشنبه به شما اعلام نموده است که این بازی برگزار نمی گردد آیا این گفته صحت دارد یا خیر؟ گفت: نامه زده نشد اما به صورت شفاهی به تیم ما اعلام شد که بازی روز چهارشنبه مقابل سیرجان برگزار نخواهد شد و نباید به این شهر سفر کنیم. به هر حال یکسری مسائل ملی وجود دارد و این تصمیمات فراتر از تصمیم فدراسیون و وزارت ورزش می باشد. امروز در این زمینه تصمیم گرفته خواهد شد امیدوارم تصمیمی لحاظ گردد که به والیبال خیلی آسیب نرساند 10 روز تعطیلی می تواند آسیب و چالش جدید برای والیبال باشد.

عطایی در پاسخ به این سوال که پس تصمیم گرفته شده است و مسابقات والیبال لغو خواهد شد گفت: من نیز همین طور فکر می کنم چرا که اصرار داشتم این بازی برگزار گردد اما به ما گفتند که به سیرجان نرویم امروز هم جلسه ای برگزار خواهد شد اما نه برای تعطیلی در واقع لیگ تعطیل شده است و در رابطه با ادامه برگزاری مسابقات تصمیم گیری خواهد شد که امیدواریم تصمیم خوبی لحاظ گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 831

به "عطایی: فدراسیون والیبال گفت به سیرجان نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: فدراسیون والیبال گفت به سیرجان نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید