شناسایی 172 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای تویسرکان

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ محمد الوندی با اشاره به وجود انشعبات غیر مجاز گفت: درراستای جلوگیری از هدررفت آب کشف 172 مورد انشعاب غیرمجاز در 8 ماهه امسال عملیاتی شد که از این تعداد تاکنون 80 مورد تبدیل به مجاز شده است.

شناسایی 172 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای تویسرکان

محمد الوندی بابیان اینکه طی 8 ماهه امسال تعمیر و تجهیز الکتروپمپ و همچنین بازسازی موتور خانه و حوضچه های سرچاه در 13 روستا به منظورارتقاء عملکرد آب رسانی و جلوگیری از هدر رفت آب در دستور کار نهاده شد، گفت: در این رابطه عملیات اجرایی در بازه زمانی تعریف شده امکان پذیر شد.

وی با بیان اینکه بهسازی و لایروبی 2 دهنه چشمه، یک رشته قنات و یک حلقه چاه نیز به منظور افزایش و بهبود کیفیت آبرسانی مورد توجه نهاده شد؛ مطرح کرد: اجرای 70 متر فنس چاه در روستای وردآورد علیا از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

الوندی همچنین به اجرا و اصلاح 15 هزارو 500 متر خطوط شبکه توزیع و انتقال آن به 13 روستا به منظور اجرای مدیریت مصرف اشاره و اظهار کرد: تعمیرو برطرف نشتی مخزن روستای کمانگران به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و ارتقاء کیفیت آب شرب عملیاتی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 101

به "شناسایی 172 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای تویسرکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 172 انشعاب غیرمجاز آب در روستاهای تویسرکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید