زمان و مکان نمایشگاه ساختمان دبی

به گزارش مجله اندیشه، نمایشگاه ساختمان دبی سه سال پیاپی است که برگزار می گردد و با توجه به استقبال بی نظیری که از آن شده توانسته عنوان بهترین و عظیم ترین نمایشگاه تجاری محصولات ساختمانی، عمرانی و انواع مصالح را در خاورمیانه به خود اختصاص دهد. با توجه به حضور غرفه داران بسیاری از سراسر جهان می توان گفت این نمایشگاه علاوه بر خاورمیانه در سطح بین المللی نیز حائز اهمیت می باشد. مشخصات و قیمت تور نمایشگاه ساختمان دبی را از متخصصین گیلوا گشت بپرسید.

زمان و مکان نمایشگاه ساختمان دبی

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

درباره نمایشگاه ساختمان دبی بیشتر بدانید!

در این نمایشگاه حدود 3000 هزار غرفه از 65 کشور گرد هم آمده اند تا طیف گسترده ای از انواع محصولات عمرانی و ساختمانی را به هشتاد هزار مراجعه کننده ارائه دهند. برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی 2018 که به نام Big5 شناخته می شود، سبب شده تا بسیاری از متخصصان و مهندسان بنام و عظیم خاورمیانه در این مکان حضور یابند و از این فرصت استفاده ای بهینه داشته باشند. در این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، معتبر و مدرن جهان، کارگاه های آموزشی بسیاری نیز برگزار شده و می تواند در جهت ارائه اطلاعاتی جامع و کامل در زمینه این محصولات ساختمانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه مثمر ثمر واقع شود. از طرفی دیگر در نمایشگاه ساختمان دبی صدها سمینار رایگان برگزار شده که هسته موضوعی آن ها به میان آوردن سخنانی در زمینه جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری های ساخت و ساز خواهد بود که می توان از آن به عنوان فرصتی برای ایجاد کسب و کارهای جدید نیز یاد کرد. برای دانستن مدارک لازم جهت شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی این مقاله را مطالعه کنید.

مزایای شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی

هرچند که حضور کشورهای معتبری همچون آلمان، فرانسه، چین، ایتالیا و همچنین اتریش در نمایشگاه ساختمان دبی سبب شده تا به روز ترین و مدرن ترین دستگاه ها و محصولات عمرانی و ساختمانی به مراجعه کنندگان عرضه شود؛ اما می توان گفت نمایشگاه ساختمان در دبی فرصت مناسبی خواهد بود تا شرکت کنندگانی که به دنبال دستگاه ها و ماشین آلات کارکرده نیز هستند، کالای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنند. به علاوه اینکه این نمایشگاه می تواند فرصتی مناسب برای عرضه و فروش محصولات غرفه داران در سطح بسیار گسترده تری باشد. این نمایشگاه صندلی بسیار مناسبی برای ارتباط با عظیمان صنعت ساختمان و کسب به روزترین اطلاعات در این زمینه یا عقد قراردادهای مهم با آن ها خواهد بود. این نمایشگاه را می توان عظیم ترین مجمع تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در حوزه عمران و ساخت و ساز دانست که طی زمانی کوتاه در تعامل با یکدیگر قرار گرفته و فرصت های نابی را برای پیشرفت کشور خود در این زمینه رقم خواهند زد. هر آنچه در خصوص نمایشگاه ساختمان دبی باید بدانیم را در این مقاله بخوانید.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی 2018

نمایشگاه صنعت ساختمان دبی امسال نیز در کشور امارات و در شهر دبی برگزار خواهد شد. زمان برگزاری این نمایشگاه دوشنبه پنجم الی پنجشنبه هشتم آذرماه امسال خواهد بود. این نمایشگاه از ساعت 11 الی 19 برگزار می شود. مکان برگزاری نمایشگاه ساختمان دبی، مرکز تجارت جهانی این شهر خواهد بود.

چه محصولاتی در نمایشگاه ساختمانی و عمرانی دبی عرضه می شود؟

از جمله محصولاتی که در نمایشگاه ساختمان دبی عرضه می شود می توان به تمامی ماشین آلات سنگین و سبک جهت ساخت و ساز، انتقال خاک، تخریب و دیگر موارد، تمامی ابزارآلات و تجهیزاتی که در ساخت و ساز کارایی دارند، قطعات و لوازم سازه و ساختمان به علاوه تجهیزات تعمیر و نگهداری آن ها، انواع مصالح ساختمانی، انواع عایق، درب، پنجره، شیشه، وسایل لوله کشی، سازه های پیش ساخته، وسایل روشنایی و لوازم جانبی آن ها، انواع سازه اعم از دائمی و قابل حمل، انواع دیوارپوش و کفپوش و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این نمایشگاه علاوه بر عرضه محصولات مرتبط با ساخت و ساز به بحث دکوراسیون ساختمان نیز می پردازد و غرفه داران آن، مدرن ترین محصولات و خدمات را در این زمینه ارائه می دهند. اگر میخواهید جذابیت های نمایشگاه معماری دبی را بدانید این مقاله را حتما مشاهده کنید.

شرکت در نمایشگاه ساختمان دبی Big 5

در صورتی که شما نیز قصد شرکت در این نمایشگاه عظیم را دارید می توانید با انتخاب تور نمایشگاهی، سفر راحت، برنامه ریزی شده و آسوده را انتخاب نمایید. برای این کار با ارائه گذرنامه با حداقل 6-7 ماه اعتبار، مدارک شناسایی، مدارک اقتصادی و همچنین مدارک شغلی به مجری برگزارکننده تور می توانید از خدمات اخذ ویزای نمایشگاهی توسط این مرکز بهره برده و پس از اخذ ویزا راهی سفر شوید. علاوه بر اخذ ویزای شرکت کنندگان در این نمایشگاه، از دیگر خدمات ارائه شده در تور نمایشگاه ساختمان دبی می توان به اقامت در هتل، رزرو بلیط رفت و برگشت، ترنسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان و همچنین بیمه مسافرتی اشاره کرد.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط مجری تور نمایشگاه ساختمان دبی، خدماتی است که به غرفه داران ارائه می شود. در این میان می توان رزرو غرفه، ساخت غرفه نمایشگاهی، تأمین نیروی انسانی، مشاوره در این زمینه، پذیرایی و تشریفات، برگزاری قراهای دیدار کاری، تهیه تجهیزات، تبلیغات، خدمات صرافی و همچنین خدمات حمل و نقل را از جمله خدمات ارائه شده به غرفه داران دانست. ضروری است بدانید برای ثبت نام در تور نمایشگاه ساختمان دبی پرداخت حدوداً 50 درصد مبلغ تور در ابتدای امر الزامی است. از آنجایی که در بسیاری از موارد، رزرو بلیط هواپیما و اقامت در هتل به صورت چارتری بوده؛ لذا در صورت انصراف فرد شرکت کننده در نمایشگاه ساختمان دبی، پرداخت هزینه این دو میسر نخواهد بود.

منبع: گیلوا گشت پارسیان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 955

به "زمان و مکان نمایشگاه ساختمان دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و مکان نمایشگاه ساختمان دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید