رونمایی از کتاب آثار برتر رقابت رؤیای کهکشانی من تا انتها سال

به گزارش مجله اندیشه، کتاب آثار برتر بخش داستان کوتاه علمی تخیلی سومین رقابت کشوری رؤیای کهکشانی من در دست چاپ است و تا انتها سال رونمایی خواهد شد.

رونمایی از کتاب آثار برتر رقابت رؤیای کهکشانی من تا انتها سال

به گزارش خبرنگاران، مریم فخیمی، دبیر چهارمین جشنواره کشوری رؤیای کهکشانی من در اختتامیه این جشنواره که به همت انجمن نجوم آیاز تبریز و با همکاری سازمان فضایی ایران و پژوهشکده رانشگرهای فضایی برگزار گردید، اظهار کرد: این جشنواره که به مناسبت هفته جهانی فضا تدارک دیده شده، فرصتی است برای علاقه مندان به نقاشی و نویسندگی تا استعداد خود را در حوزه نجوم و فضا بیازمایند. این جشنواره با هدف ترویج دانش نجوم و فضا، آشنایی مردم با اهمیت این دو دانش، نقش یافته های این حوزه ها در بهبود زندگی بشر، زیبایی های چشم نواز آسمان شب و تاثیر ادبیات و هنر در پرورش تخیل و پیشرفت جوامع بشری برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: فراخوان این جشنواره 14 مرداد منتشر و در مدت دو ماه کارگاه داستان نویسی علمی تخیلی در تهران، کارگاه های نقاشی، دانش هوافضا و داستان نویسی علمی تخیلی در تبریز برگزار گردید. بخش رقابت جشنواره نیز به نقاشی اختصاص داشت که دبیرخانه جشنواره 150 اثر تا 20 مهر از سراسر کشور دریافت کرد.

فخیمی گفت: داوری آثار روز شنبه 4 آبان توسط اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار گردید و در خاتمه 10 اثر برتر و 25 اثر نمایشگاه انتخاب شد.

به گفته فخیمی، کتاب آثار برتر بخش داستان کوتاه علمی تخیلی سومین رقابت کشوری رؤیای کهکشانی من در دست چاپ است و تا خاتمه سال رونمایی خواهد شد.

در خاتمه اختتامیه و با حمایت سازمان فضایی ایران، به برندگان بخش نقاشی و آثار راه یافته به نمایشگاه هدایایی ارزنده اهدا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 553

به "رونمایی از کتاب آثار برتر رقابت رؤیای کهکشانی من تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب آثار برتر رقابت رؤیای کهکشانی من تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید