رونق فضای نمایشگاهی صادرات را بهبود می بخشد

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران/فارس به گفته رئیس سازمان صمت فارس، رونق فضای نمایشگاهی منجر به بهبود شرایط صادراتی خواهد شد.

رونق فضای نمایشگاهی صادرات را بهبود می بخشد

حمیدرضا ایزدی سه شنبه 16 آذر در نشست مالی کارگروه توسعه صادرات که به ریاست معاون مالی استانداری فارس برگزار گردید، گفت: در نمایشگاه بین المللی شیراز با ظرفیت ها و برنامه های متعددی که در طول سال برگزار می گردد ضروری است تا شرکت نمایشگاه ها، برنامه های راهبردی خود را برای معرفی ظرفیت های محصولات تولیدی کشور و استان فارس را ارائه کند.

او با بیان اینکه باید شرایط لازم در زمینه استفاده از تکنولوژی و دانش شرکت های خارجی در راستای رونق صادرات فراهم گردد، اضافه نمود: با توجه به اینکه نمایشگاه ها در بهبود و رونق مالی برای صادرکنندگان به عنوان یک پیشران محسوب می گردد، موضوع بازاریابی و بازارسازی محصولات و کالاهای تولیدی اهمیت پیدا می نماید.

رئیس سازمان صمت فارس در رابطه با اهمیت موارد آنالیز شده در کارگروه توسعه صادرات، اعلام نمود: آنالیز تقویم نمایشگاهی، برگزاری روز ملی صادرات، پایانه صادراتی فرش دستباف، مسائل مربوط به بازگشت ارز و درخواست معافیت ارزی در زمینه محصولات کشاورزی و بهره گیری از فرصت های تجاری جام جهانی فوتبال در کشور قطر از اهم موارد آنالیز شده کارگروه توسعه صادرات است که مصوباتی را در چارچوب قانون و یاری به رونق مالی در بر داشته است.

ایزدی اضافه نمود: برنامه ریزی برای استفاده از فرصت های ایجاد شده جام جهانی فوتبال در سال 2022 می تواند در راستای استفاده از ظرفیت های استان فارس در زمینه گردشگری، تامین غذا، فروش محصولات و ارائه خدمات دیگر نیز تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف توسعه ای و مالی ما داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1961

به "رونق فضای نمایشگاهی صادرات را بهبود می بخشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق فضای نمایشگاهی صادرات را بهبود می بخشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید