راهکارهای دانش بنیان برای ارائه سرویس های صنعت گردشگری

به گزارش مجله اندیشه، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، راهکارهای دانش بنیان برای ارائه سرویس های صنعت گردشگری بچشم می خورند.

راهکارهای دانش بنیان برای ارائه سرویس های صنعت گردشگری

قضیه چیست؟

علی تیماج چی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه فعالیت های این شرکت در زمینه طراحی و فراوری نرم افزارهای تخصصی از لحاظ کیفیت، حجم فروش، پشتیبانی محصولات و رضایت مشتریان بوده، است، اظهار کرد: ما کوشش نموده ایم با این اقدامات گامی نو برای پیشبرد اهداف صنعت هواپیمایی و گردشگری کشور برداریم.

وی با بیان اینکه ما در این شرکت به دنبال یافتن راه های ساده و فناورانه برای برطرف مسائل و چالش های صنعت گردشگری و هوانوردی هستیم، اظهار کرد: بر این اساس گزارش فروش ایرلاین های ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر، آتا به صورت رایگان توسط فرانگر این شرکت ارائه می گردد.

تیماج چی، نرم افزار چاپ بلیت فارسی تمام ایرلاین ها را از دیگر محصولات این شرکت دانست که برای همه کاربران به صورت رایگان قابل دسترس است و ادامه داد: با نرم افزار همیار ما فرایند رزرو بلیط در محیط های رزرواسیون و تمامی عملیات مربوط به استرداد بلیت در محیط های رزرواسیون به صورت کاملا اتوماتیک انجام می گردد.

تیماج چی ادامه داد: ما جز نخستین شرکت های ایرانی هستیم که سیستم خرید بلیت هواپیما را برای سایتهای ایرانی به صورت کاملا آنلاین طراحی و پیاده سازی نموده است. ما در حوزه نرم افزاری سیستم های فرودگاهی مانند سیستم کنترل پذیرش مسافر DCS، سیستم نمایش اطلاعات پرواز FIDS نیز فعالیت های گسترده ای داریم.

به گفته وی استفاده از سیستم ایرانی برای ایرلاین های داخلی حدود 302 میلیون تومان تمام می گردد. این در حالی است که بهره دریافت از خدمات شرکتهای خارجی 715 هزار دلار ارز از کشورخارج می نماید. این یعنی استفاده از سیستم ایرانی برای شرکتهای متقاضی یک دهم مشابه خارجی تمام می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1236

به "راهکارهای دانش بنیان برای ارائه سرویس های صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای دانش بنیان برای ارائه سرویس های صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید