دونالد ترامپ با مدیران غول های فناوری دیدار می کند ، بررسی شرایط حریم خصوصی کاربران ، ادامه فشار مجلس سنا بر اهالی سیلیکون ولی

به گزارش مجله اندیشه، برخی گزارش ها از منابع داخلی کاخ سفید حکایت از آن دارند که دونالد ترامپ به زودی یک جلسه خصوصی با حضور مدیران غول های فناوری برگزار خواهد کرد.

دونالد ترامپ با مدیران غول های فناوری دیدار می کند ، بررسی شرایط حریم خصوصی کاربران ، ادامه فشار مجلس سنا بر اهالی سیلیکون ولی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، دیدار ساندار پیچای مدیر ارشد گوگل و دیگر مدیران سرشناس سیلیکون ولی با دونالد ترامپ چندان دور از فکر نیست و به زودی اتفاق می افتد.

یکی از مشاوران کاخ سفید در این خصوص می گوید: اینترنت ابعادی بسیار وسیع و غافلگیر کننده دارد و متاسفانه گروه بزرگی از مردم از خدمات شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و غول های سیلیکون ولی رضایت ندارند.

بر همین اساس است که حدس زده می شود مدیران ارشد غول های فناوری بار دیگر به واشنگتن مراجعه کرده و برای ادای توضیحات با کاخ سفید رو به رو شوند.

به نظر می رسد رئیس جمهور ایالات متحده، دونالد ترامپ قصد دارد یک نشست جدی در کاخ سفید را با مدیران صنعت فناوری برگزار کند. یکی از مسئولان ارشد هماهنگی در این خصوص نیز گفت: ما قصد داریم یک کنفرانس کوچک داشته باشیم و رئیس جمهور سرپرست این جلسه خواهد بود. شرکت های حاضر در این جلسه، غول هایی خواهند بود که شهروندان از آنان رضایت کافی ندارند و آنطور که باید از حریم خصوصی کاربران حفاظت نمی کنند.

البته هنوز مشخص نیست دقیقا ترامپ قرار است در جریان این کنفرانس روی چه موضوعاتی تمرکز کند. اما احتمال می رود بخشی از این جلسه به موضوع حضور مدیران تکنولوژی طی یک سال گذشته در مجلس سنا بی ارتباط نباشد.

اخیرا،مدیران شرکت هایی مثل اپل، آمازون و توییتر به خاطر توضیح در مورد مواردی مثل حفظ حریم خصوصی داده های کاربران خود شهادت داده اند.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2209

به "دونالد ترامپ با مدیران غول های فناوری دیدار می کند ، بررسی شرایط حریم خصوصی کاربران ، ادامه فشار مجلس سنا بر اهالی سیلیکون ولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونالد ترامپ با مدیران غول های فناوری دیدار می کند ، بررسی شرایط حریم خصوصی کاربران ، ادامه فشار مجلس سنا بر اهالی سیلیکون ولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید