خبرنگاران جلالی فشار روحی بازیکنان را عامل نتایج ضعیف نساجی گفت

به گزارش مجله اندیشه، ساری - خبرنگاران - مجید جلالی که روز گذشته از سوی هیات مدیره باشگاه نساجی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، در نخستین اظهارنظرش فشار روحی و روانی بر روی بازیکنان را عامل کسب نتایج ضعیف نساجی در این فصل از لیگ برتر بیان کرد.

خبرنگاران جلالی فشار روحی بازیکنان را عامل نتایج ضعیف نساجی گفت

به گزارش روز یکشنبه خبرنگاران از سایت رسمی باشگاه نساجی مازندران، جلالی اولویت اصلی برنامه خود را در این تیم که پیشتر در لیگ هیجدهم مسوولیت کادر فنی آن را بر عهده داشت برطرف مشکل روحی و روانی بازیکنانش اعلام کرد.

مجید جلالی عصر روز گذشته پس از 24ساعت از کناره گیری وحید فاضلی سرمربی سابق نساجی مازندران از این تیم به دلیل نتایج ضعیف ازسوی هیات مدیره جانشین این سرمربی جوان شد.

جلالی در اظهار نظر خود گفت: نساجی تیم بزرگی است و مردم مازندران با آن زندگی می نمایند و این تیم نباید غم ماندن در لیگ برتر را داشته باشد.

وی اضافه نمود که تمام داشته های علمی خود را برای سربلندی نساجی به کار می گیرد تا این تیم پیروز گردد.

سرمربی نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد تا تیمش در نخستین گام بتواند در بازی خارج از خانه هفته دوازدهم برابر شهرخودرو به پیروزی برسد تا بتواند با روحیه کارش را در قائمشهر آغاز کند.

وی با اشاره به مدت قرارداد 1.5 ساله خودش با نساجی مازندران گفت: در این مدت کوشش می نماید نساجی با برنامه ریزی به صندلی اصلی خود برسد.

نساجی مازندران از11 بازی فصل جاری در لیگ برتر با 9 امتیاز در رده 14 جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار گرفته است و در هفته دوازدهم چهارشنبه اول بهمن در مشهد میهمان شهرخودرو است که به دلیل نتایج ضعیف سرمربی این تیم هم مهدی رحمتی دروازه بان اسبق تیم ملی نیز از سمتش استعفا داد.

شهر خودرو از11 بازی لیگ با کسب 12 امتیاز در رده سیزدهم یک پله بالاتر از نساجی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1478

به "خبرنگاران جلالی فشار روحی بازیکنان را عامل نتایج ضعیف نساجی گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جلالی فشار روحی بازیکنان را عامل نتایج ضعیف نساجی گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید