تور هند: حسن ملکی سرمربی تیم ملی تکواندو هند شد

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، تکواندو هند که سابقه استفاده از مربیان ایرانی را در رأس کادر فنی تیم ملی خود دارد، برای حضوری پیروز در بازی های آسیایی هانگژو از حسن ملکی مربی بین المللی کشورمان بهره خواهد برد.

تور هند: حسن ملکی سرمربی تیم ملی تکواندو هند شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

ملکی سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان طی روزهای آینده برای شروع به کار خود راهی این کشور خواهد شد.

وی دارای مدرک مربیگری و کوچینگ بین المللی و کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی، از شاگردان استاد بزرگ داود ارجمند است که تکواندو را از سال 1350 در باشگاه دخانیات شروع نموده و از سال 58 به جرگه مربیان پیوست. ملکی اولین بار سال 68 به عنوان مربی تیم ملی در رقابتهای دهه مبارک فجر انتخاب شد و سال 1371 نیز عضو کادر فنی در رقابتهای جام دنیای یوگسلاوی شد. تیم ملی ایران با راهنمایی این مربی با تجربه سال 1375 برای اولین بار نایب قهرمان جام دنیای شد و نزدیک به 15 سال سابقه مربیگری در لیگ با تیم های مختلفی چون تیم های باشگاهی روغن نباتی پارس قو، تایدواتر، سایپا، پرسپولیس، داروگر را در کارنامه داشته و تیم ملی کارگران هم با راهنمایی او در سال 1378 با کسب هشت طلا و یک نقره قهرمان دنیا شد.

پیش از ملکی فریبرز عسگری و محمد باقری معتمد مربیان فعلی تیم ملی کشورمان در مقاطعی سرمربی تیم ملی هند بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2039

به "تور هند: حسن ملکی سرمربی تیم ملی تکواندو هند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: حسن ملکی سرمربی تیم ملی تکواندو هند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید