پاسخ کروز به پروین: همه کارشناس هستند

به گزارش مجله اندیشه، فوتبال هم در ایران و هم در همه جای جهان به گونه ای است که همه در آن کارشناس هستند و کارشناسان نظرات زیادی دارند اما برای تیم ملی فقط یک نفر است که بازیکنان را انتخاب می نماید.

پاسخ کروز به پروین: همه کارشناس هستند

به گزارش خبرنگاران ،اوسیانو کروز در حاشیه تمرین تیم ملی در مورد اینکه علی پروین گفته کی روش به بازیکنان پرسپولیس توجه نمی نماید و نگاه خریداری به این تیم ندارد، گفت:ابتدا به باشگاه بزرگ پرسپولیس به خاطر نتیجه خوبی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گرفتند تبریک می گویم.آنها در بازی رفت نیمه نهایی بسیار خوب کار کردند و نتیجه ای بسیار خوشحال نماینده برای فوتبال ایران کسب کردند. مهم این است که بازی دوم را هم مقابل این تیم با موفقیت پشت سر بگذارند.اعضای کادر فنی تیم ملی به تمامی تیم های مختلف باشگاهی از جمله سپاهان، تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس و ... مدنظر دارند و از نزدیک بازی های آنها را دنبال می نمایند اما فوتبال هم در ایران و هم در همه جای جهان به گونه ای است که همه در آن کارشناس هستند و کارشناسان نظرات زیادی دارند اما برای تیم ملی فقط یک نفر است که بازیکنان را انتخاب می نماید و این شخص خود کارلوس کی روش است.

وی در مورد دلیل حضور رامین رضاییان در اردوی تیم ملی گفت:رضاییان به اردوی تیم ملی دعوت نشده اما حافظه ما به خوبی کار می نماید و بازی های رامین را در گذشته به یاد داریم.او جزو ماتریکس ما بوده است.رامین تقریباً در تمام بازی های مقدماتی بازی نموده و در سه بازی ایران در جام جهانی هم بازی نموده است.در حال حاضر او فرایند تصمیم گیری برای انتخاب تیم باشگاهی اش را طی می نماید و می خواهد تیم فصل آینده اش را انتخاب کند.مطمئناً این تصمیم شخصی ایشان خواهد بود. دیر یا زود و البته هر چه زودتر تیم این فصل خود را انتخاب خواهد نمود ولی اکنون چرا نباید با ما تمرین کند و کاری انجام ندهد.او جزئی از خانواده ما است، اینجا متعلق به رضاییان و چنین بازیکنانی است البته اسم او در فهرست تیم ملی نیست اما جزئی از خانواده ما است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 56

به "پاسخ کروز به پروین: همه کارشناس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ کروز به پروین: همه کارشناس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید