برای کسب موفقیت، همه باید پشت تیم باشیم

به گزارش مجله اندیشه، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه هنوز در هفته های اول لیگ دسته یک هستیم، با ابراز گله مندی از بعضی حواشی بوجود آمده، گفت: برای کسب موفقیت، همه باید پشت تیم باشی

برای کسب موفقیت، همه باید پشت تیم باشیم

به گزارش خبرنگار ، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشست راه اندازی پایگاه منطقه ای استعدادیابی فوتبال باشگاه مس کرمان که با حضور محمود محمودی نیا مدیرعامل این باشگاه و نمایندگان چهار شهرستان استان برگزار گردید، با اشاره به ثمره راه اندازی این پایگاه منطقه ای استعدادیابی و به دنبال آن شکوفایی، کشف و معرفی این استعداد ها به تیم های بزرگ گفت: خوشحالم، محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان برای این کار بزرگ پیش قدم شدند و دعوت ما را لبیک گفتند.

او ابراز امیدواری کرد: باشگاه های فرهنگی ورزشی گل گهر و مس رفسنجان نیز در این زمنیه با هیئت فوتبال استان همکاری نمایند و منطقه ای از استان کرمان را به عنوان پایلوت و مکانی برای شکوفایی استعداد ها انتخاب نمایند، چرا که در نهایت نفعش برای خود باشگاه هاست.

قرایی بیان داشت: ما ا ستعداد های خیلی خوبی در جنوب، شرق و بعضاً شمال استان داریم، ولی به دلیل نبودن اسپانسر این استعداد ها نادیده گرفته شده اند.

او اضافه کرد: اگر چه خود کرمان و سیرجان جلسات و تمریناتی برای استعدادیابی می گذارند، اما گاهی بازیکنانی در قلعه گنج، جیرفت، منوجان، کهنوج و نرماشیر وجود دارند که حتی پول تست در استان کرمان را هم ندارند، یعنی افراد با استعدادی که از کوچکترین امکانات بهره نبرده اند، پس می طلبد ما مسئولان به فکر آن ها باشیم.

قرایی بها دادن به شهرستان ها را دغدغه همیشگی خود اعلام و توضیح داد: خدا را شکر محمود محمودی نیا قبل از اینکه یک مدیر باشند، یک معلم و یک مدرس هستند و این خصلتی وجودیشان به مدد ما آمد و این پیشنهاد وی بود که ما هم استقبال کردیم.

او بیان داشت: امروز درخدمت چهار نماینده از جنوب، شرق و شمال استان هستیم تا بتوانیم به یک برنامه مشترک و یکسان برسیم که باعث رشد و توسعه متوازن فوتبال در جای جای استان کویری کرمان باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به دیدار دیروز خود با پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اشاره نمود و گفت: دیروز در حضور مدیرکل اعلام کردم، مس رفسنجان با توجه به جایگاهش در جدول، نیازمند حمایت همه است و مدیران مس باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشند و یاری نمایند تا با حمایت های بیشتر، استان ما نمایندگان بیشتری در لیگ برتر داشته باشیم که بعضی گفتند چرا از مس کرمان نامی نبردید.

قرایی اضافه کرد: اینجا باید بگویم خوشبختانه ارتباطی صمیمی و همکاری تنگاتنگی که امروز بین مس کرمان و هیئت فوتبال استان وجود دارد، تاکنون سابقه نداشته است.

وی به بعضی حواشی پیش آمده در خصوص تیم مس کرمان اشاره و توضیح داد: باید بدانیم، همه چیز یک تیم خوب نیست، پیروزیت ابزار می خواهد و ابزار آن، تنها یک تیم خوب نیست، همه چیز باید دست به دست هم دهد تا تیم پیروز گردد.

قرایی گفت: 50 درصد تیم خوب می گردد و 50 درصد هم حمایت های، مردم، مسئولان استان و مدیران ارشد مس است.

او اضافه کرد: هفته ششم تیم برده، ولی مسائل حاشیه ای ایجاد می گردد که خود این نشان می دهد، یک جای کار در شهر کرمان می لنگد.

قرایی لازمه پیروزیت را ایجاد اتحاد و همدلی بین مردم، مسئولان، اعضای تیم و کادر فنی دانست و توضیح داد: ما باید یک دل و یک دست شویم و همه پشت محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه بیاستیم، کادر فنی و بازیکنان را حمایت کنیم، تا پیروز شویم.

او بیان داشت: طرفدار باید چقدر این ناهماهنگی ها را تحمل کند، اگر تیم کرمان صعود کند، نفعش برای همه استان است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه هنوز در هفته های اول لیگ دسته یک هستیم، گفت: برای کسب پیروزیت، همه باید پشت تیم باشیم، کاری نکنیم تا دیگر تیم ها از این حواشی و شکاف ایجاد شده به نفع خودشان استفاده نمایند.

قرایی اضافه کرد: همه می دانیم تیم مس کرمان در بین تمام تیم های حاضر در لیگ لیاقت بیشتری برای صعود دارد، چرا که هم از نظر بازی و هم امکانات سخت افزاری نرم افزاری لیاقت بیشتری دارد.

او از همه دوستداران و علاقه مندان مس خواست: هم دیگر را تخریب نکنید، هنوز هفته های اول است، مهم این است همه دست به دست هم دهیم تا با اتحاد و همدلی، سال جاری سهیمه تیم های لیگ برتریمان به سه تا برسد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 406

به "برای کسب موفقیت، همه باید پشت تیم باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای کسب موفقیت، همه باید پشت تیم باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید