بایدن: زمان آن رسیده که ترامپ چمدانش را ببندد و به خانه برود

به گزارش مجله اندیشه، نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که زمان آن فرا رسیده که ترامپ چمدان خود را بسته و به خانه خود برود.

بایدن: زمان آن رسیده که ترامپ چمدانش را ببندد و به خانه برود

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز سه شنبه در سخنانی بار دیگر دونالد ترامپ را آماج حملات خود قرار داد.

وی که در شهر فلینت ایالت میشیگان صحبت می کرد، اضافه نمود: طی سه روز، ما می توانیم به این ریاست جمهوری که باعث تفرقه ملت ما شده و در حمایت از مردم شکست خورده و در شعله های تنفر دمیده انتها دهیم.

بایدن افزود: زمان آن فرا رسیده که دونالد ترامپ چمدان خود را ببندد و به خانه خود برود.

نامزد دموکرات ها همچنین به شدت از اظهارات بامداد امروز ترامپ درباره پزشکان انتقاد کرد.

ترامپ بامداد امروز در یکی از تجمع های انتخاباتی خود مدعی شد که پزشکان از روی عمد تعداد موارد ابتلا به کرونا را زیاد نشان می دهند تا پول بیشتری بدست آورند.

بایدن بامداد روز آدینه نیز در سخنرانی دیگری گفته بود که دونالد ترامپ باعث شیوع چیز هایی بیش از ویروس شده است. وی به اشاعه اختلاف و تفرقه پرداخته است.

انتخابات آمریکا روز سوم نوامبر (سه شنبه 13 آبان) برگزار می گردد هر چند که رای گیری زودهنگام در تعدادی از ایالت های آمریکا از چند روز پیش نیز شروع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1325

به "بایدن: زمان آن رسیده که ترامپ چمدانش را ببندد و به خانه برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: زمان آن رسیده که ترامپ چمدانش را ببندد و به خانه برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید