اهدای جایزه استراتژی ارتباطی به بیمه کوثر

به گزارش مجله اندیشه، جایزه استراتژی ارتباطی در صنعت روابط عمومی ایران به بیمه کوثر اهدا شد.

اهدای جایزه استراتژی ارتباطی به بیمه کوثر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، این جایزه در هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی و هجدهمین کنفرانس ملی روابط عمومی به منظور طراحی استراتژی ارتباطی با هدف افزایش تبلیغات رسانه ای و نمانام سازی، معرفی خدمات بیمه ای، ترغیب عموم جامعه به خرید، ارتقای رضایت مشتریان، ارایه خدمات خرسندساز، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مشتریان و آحاد جامعه، عملیات روانی و جایگاه سازی اجتماعی به شرکت بیمه کوثر اهدا شد.

داوران این کنفرانس جایزه صنعت روابط عمومی ایران را راوی داستان تلاش های متخصصان روابط عمومی و مهر تاییدی بر عملکرد و دستاوردهای مدیران و شاغلان خلاق این حوزه و درهای جدیدی برای آگاهی، بهبود فرصت های شبکه ای، برجسته سازی فعالیت ها، آموزش و توسعه مهارت ها، ایجاد فرصت های اطلاع رسانی، مستندسازی، انتقال تجارب، معرفی الگوهای پیروز و به طور کلی ارتباطات باز دانستند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1554

به "اهدای جایزه استراتژی ارتباطی به بیمه کوثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای جایزه استراتژی ارتباطی به بیمه کوثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید