انکار توقف فروش فوق العاده خودروسازان، واکنش مردم چه بود؟

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، توقف شیوه فروش فوق العاده این احتمال را پیش کشیده است که خودروسازان نمی خواهند با قیمت فعلی خودروهای خود را به فروش برسانند. احتمال تغییر قیمت ها در بازه یک ساله بیشتر از 3 ماهه است و آنها برای فروش فوق العاده منتظر قیمت های تازه هستند.

انکار توقف فروش فوق العاده خودروسازان، واکنش مردم چه بود؟

با پیگیری های خبرنگار خبرنگاران از شرکت های سایپا و ایران خودرو، کارشناسان آنها با انکار توقف فروش فوق العاده، مدعی شدند که فروش محصولات آنها و قرعه کشی همچنان پا بر جاست.

این در حالی است که وجه تمایز مورد نظر در طرح های مختلف فروش خودروسازان، قرعه کشی نیست؛ بلکه مساله مهم در خصوص موضوع این گزارش موعد تحویل خودرو است.

خبرنگاران در گزارش توقف فروش فوق العاده خودروسازان و پشت پرده توقف فروش فوق العاده خودرو به این موضوع پرداخت. واکنش مخاطبان را بخوانید.

واکنش ها به توقف فروش فوق العاده

خودروسازان چه کسانی هستند مگر به غیر این است که دولت هم کلی سهام دارد. چرا دولت هر سال هزاران میلیارد تومان به خودرو سازان یاری یا وام می دهد بیخودی که یاری نمی کند چون سودش توجیبی دولت هم است و چرا اینقدر ناز می نمایند، چون دولت به بخش خصوصی اجازه ساخت کارخانه خودروسازی با کیفیت قیمت روز جهان نمی دهد. جلو واردات را هم گرفته، اخه چقدر خودروهای بی کیفیت گران شده.

ایران خودرو و سایپا محصولات بی کیفیت خودشان را بدلیل عدم رقابت با خودروسازان برتر جهان به چندین برابر قیمت می فروشند تازه ناز می نمایند. وارادات خودرو را آزاد کنید اونوقت هیچکس نمیادبه اصطلاع فراوریی این دو خودرو را بگیرد.

در کشورهای پیشرفته صنعتی با تعداد انگشت شمار نفر در خط فراوری بنز و پورش و…. فراوری می نمایند بعد در کشور ما با تجمع زنبوری در خط فراوری تیبا و پراید و… به دست ملت میدن اونم با منت و تحقیر کردن.

چه خبرشونه، قیمت ازین بالاتر ببرند، مگه چقدر کیفیت داره خودور هاشون، یک کارگر یا یک معلم ساده مانند من چه جوری یه ماشین تهیه کنیم؟

وقتی دولت ها هیچ برخورد درستی با این شبه خودروسازها نمی نمایند یعنی کار آنها را با سکوت خود تایید می نمایند.

مگر می گردد صنعتی که سراسر از رانت دولتی اعم از تن ندادن به استانداردهای اجباری داخلی و سرریز یاری های اقتصادی دولتی فراوان با عناوین مختلف سرمایه در گردش و یاری به قطعه ساز … و بعلاوه یارانه انرژی بهره می برد، ضرر بدهد؟!

خدا خیرتون بده با این ماشینهای فوق العاده که دست مردم میدین هر روز کیفیت بالاتر قیمت مناسبتر، شرایط خریدشم راحتر، عالیه واقعا عالی،هیچ جای جهان با این شرایط دست مردم ماشین نمیدن!!!

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2121

به "انکار توقف فروش فوق العاده خودروسازان، واکنش مردم چه بود؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "انکار توقف فروش فوق العاده خودروسازان، واکنش مردم چه بود؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انکار توقف فروش فوق العاده خودروسازان، واکنش مردم چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید