امید: دانشجویان غیرشاغل علمی کاربردی یارانه مواد غذایی می گیرند

به گزارش مجله اندیشه، رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشجویان غیرشاغلی که در استان های محروم تحصیل می نمایند یارانه مواد غذایی دریافت می نمایند به طوری که به صورت ماهانه این یارانه برای آن ها در کارت های اعتباری شارژ می گردد.

امید: دانشجویان غیرشاغل علمی کاربردی یارانه مواد غذایی می گیرند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدحسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به پرداخت یارانه مواد غذایی به دانشجویان استان های محروم گفت: یکی از برنامه های اصلی این دانشگاه که از سال گذشته برای رفاه دانشجویان انجام می گردد اختصاص یارانه مواد غذایی به صورت کارت های اعتباری به دانشجویان است که به صورت ماهانه این یارانه برای دانشجویان استان های محروم شارژ می گردد.

* اختصاص یارانه غذایی در مراکز علمی کاربردی استان های محروم

وی افزود: در اجرای این طرح دانشجویانی که غیرشاغل هستند و در مراکز علمی کاربردی استان های محروم تحصیل می نمایند از این یارانه غذایی بهره مند خواهند شد. چرا که تا قبل از این پرداخت یارانه مواد غذایی به دست دانشجویان نمی رسید.

* طرح یارانه غذایی دانشجویان سراسری نیست

رئیس دانشگاه علمی کاربردی توضیح داد: یارانه مواد غذایی دانشجویان غیرشاغل در حال حاضر در استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان پرداخت می گردد، این در حالی است که این طرح خدمات رفاهی دانشجویی تنها برای استان های محروم بوده و به هیچ عنوان سراسری نیست، از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که با توجه به بودجه محدودی که از سوی دولت برای این طرح به دانشگاه داده می گردد یارانه غذایی تنها در استان های نامبرده اختصاص داده شده است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 579

به "امید: دانشجویان غیرشاغل علمی کاربردی یارانه مواد غذایی می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید: دانشجویان غیرشاغل علمی کاربردی یارانه مواد غذایی می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید