سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از سرانجام نامه های علوم انسانی حمایت می نماید

به گزارش مجله اندیشه، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با هدف نشر پژوهش­ های علمی و ترویج فرهنگ کتاب از پایان­ نامه و رساله­ های دانشجویان در حوزه­ علوم انسانی حمایت می­ کند.

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از سرانجام نامه های علوم انسانی حمایت می نماید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، فراخوان سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برای حمایت از انتها نامه های علوم انسانی منتشر شد. بر اساس این فراخوان انتها­ نامه ­هایی که در موضوعات مورد نظر این سازمان نگارش شده یا در دست نگارش هستند، مشروط به پذیرش در ارزیابی علمی مورد حمایت قرار گرفته و در قالب کتاب چاپ خواهند شد.

بر اساس این فراخوان، انتها نامه و رساله ­هایی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در موضوعات جهاد دانشگاهی (اعم از تدوین الگو های علمی، مدیریتی و فرهنگی مربوط به جهاددانشگاهی، تاریخ شفاهی جهاددانشگاهی و...)، سیاست گذاری و فلسفه علم و فناوری، دانشگاه پژوهی، اخلاق حرفه ای، حقوق مالکیت فکری، روش شناسی و روش تحقیق در علوم انسانی، مطالعات کتاب، کتاب خوانی و نشر، سیاست گذاری فرهنگی، فرهنگ و مدیریت جهادی، تاریخ شفاهی، ادبیات معاصر، هنر و معماری ایرانی و اسلامی، مطالعات رسانه، فضای مجازی، اقتصاد کاربردی و توسعه، کارآفرینی و کسب وکار، علوم شناختی کاربردی، آسیب ها و مسئولیت های اجتماعی، اندیشه سیاسی در اسلام تدوین شده باشد، به وسیله این سازمان به چاپ خواهد رسید.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فراخوان، به وسیله نشانی [email protected] مکاتبه نمایند و یا با شماره 02166958381 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است، اولویت حمایت در مورد آثاری خواهد بود که امکان تبدیل به درسنامه را داشته و یا اینکه به لحاظ علمی بدیع باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1872

به "سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از سرانجام نامه های علوم انسانی حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از سرانجام نامه های علوم انسانی حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید