امروز برق 20 اداره پرمصرف قطع شد

به گزارش مجله اندیشه، تهران (پانا) - شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت با تداوم گرمای هوا، امروز (سه شنبه 18 مردادماه) برق 20 اداره پرمصرف شهر تهران قطع شد.

امروز برق 20 اداره پرمصرف قطع شد

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، این شرکت اعلام کرد: رصد شرایط مصرف و تداوم همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی مطابق با مصوبه هیئت دولت با استفاده از کنتورهای هوشمند و بازدید میدانی همچنان به عنوان اهم فعالیت های جاری در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با شدت و دقت ادامه داشته و براین اساس امروز سه شنبه؛ 18 مردادماه برق 20 دستگاه اجرایی و اداری شهر تهران که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق توجهی نکرده اند قطع شده است.

در ادامه آمده است: با تلاش های شبانه روزی کارکنان این شرکت و همراهی ارزنده ساکنان فهیم مرکز، از ابتدای فصل گرما تا به امروز تأمین برق این کلان شهر بدون کوچک ترین اختلالی صورت گرفته و بخش قابل توجهی از بازه زمانی پربار فصل گرما پشت سر گذاشته شده است. اما باتوجه به تداوم گرمای هوا به منظور گذر از ایام به جای مانده پیشرو و حفظ پایداری شبکه توزیع برق در روزهای آینده همچنان نیازمند همراهی و همکاری همه جانبه مشترکان در همه بخش های خانگی، اداری، تجاری و صنعتی هستیم.

از همه شهروندان مرکز درخواست می شود با کاهش مصرف برق و به ویژه خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات 12 تا 18 ما را در تأمین برق موردنیاز یاری کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2152

به "امروز برق 20 اداره پرمصرف قطع شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "امروز برق 20 اداره پرمصرف قطع شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز برق 20 اداره پرمصرف قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید