افزایش هزینه نگهداری خون بند ناف از سال جاری

به گزارش مجله اندیشه، رئیس پژوهشگاه رویان گفت: هزینه های نگهداری خون بندناف سال جاری مقداری افزایش یافته است و هزینه پایه نگهداری برای سال اول، حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان در تهران شده است.

افزایش هزینه نگهداری خون بند ناف از سال جاری

عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران در پاسخ به این سوال که متقاضیان نگهداری خون بند ناف می گویند که هزینه ها سال جاری افزایش یافته است، گفت: هزینه های نگهداری خون بند ناف سال جاری تغییر نموده و مبلغی گران شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات نگهداری خون بندناف توسط پژوهشگاه رویان انجام نمی گردد و این خدمت توسط شرکت بن یاخته های رویان که درصدی از سهام آن متعلق به پژوهشگاه رویان است، ارائه می گردد، گفت: از ابتدای فروردین ماه 98 هزینه پایه نگهداری نمونه خون بند ناف حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان در تهران و حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان در شهرهای دارای نمایندگی است که البته تخفیف هایی برای ذخیره سازی خون بندناف فرزند دو قلو یا قل دوم هم وجود دارد.

شاهوردی اضافه کرد: پس از سال اول هر سال مبلغی به عنوان شارژ سالیانه نگهداری خون بند ناف اخذ می گردد که از سال 98 این مبلغ حدود 160 هزار تومان به ازای هر سال معین شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 354

به "افزایش هزینه نگهداری خون بند ناف از سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش هزینه نگهداری خون بند ناف از سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید