احداث برج های مسکونی سپاد با بهره مندی از فناوری های روز

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران: مدیرفروش سپاد گفت: برج های مسکونی سپاد با موقعیتی ویژه و بهره مندی از آخرین استانداردها و فناوری های روز احداث می گردد.

احداث برج های مسکونی سپاد با بهره مندی از فناوری های روز

جهت دریافت خدمات طرح باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، احسان الداغی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مجموعه از برج های مسکونی مدرن در منطقه تجاری و گردشگری سپاد در حال احداث است که این برج های مسکونی با نگاهی آینده نگر، موقعیتی ویژه و بهره مندی از آخرین استانداردها و فناوری های روز ساخته می شوند و دارای 156 واحد مسکونی در 14 طبقه هستند.

وی با اشاره به گذشت سه ماه از فعالیت این دفتر، گفت: بعد از افتتاح دفتر مدیریت فروش سپاد همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه سال گذشته، اقدام به تشکیل تیمی پنج نفره با سابقه درخشان در امر فروش و بازاریابی کردیم که سبب ارائه کارنامه قابل قبول از این تیم شد.

مدیر فروش سپاد با بیان اینکه تا به امروز بخش اعظمی از واحدهای مسکونی به فروش رسیده است، توضیح داد: فضای آرام، مناسب و همچنین موقیعت دفتر مدیریت فروش در ورودی منطقه، تا به امروز رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: با باز شدن معبر بلوار ابوطالب شمالی و ایجاد موقیعت جدید تردد، دسترسی ساکنان این برج ها به مرکز شهر بیش از پیش آسان شده است و وجود بیش از 2 هزار واحد تجاری فعال و معتبر و همچنین مراکز تفریحی و گردشگری متنوع در کنار مجتمع مسکونی بیست از ویژگی های استثنایی برج های مسکونی سپاد است.

الداغی با در اولویت دانستن آسایش، امنیت و راحتی ساکنان این برج ها، اظهار کرد: سطح اشغال بنا به نسبت زمینی که در آن مجتمع احداث می گردد تنها 35 درصد است و در ساخت آن توجه ویژه ای به فضای سبز، آسایش و راحتی ساکنان شده است.

مدیر فروش سپاد گفت: سیستم بازاریابی و فروش برج های مسکونی سپاد به گونه ای بوده که بتوانیم ارتباط مستقیمی با خریداران ایجاد و در کمترین زمان ممکن به درخواست آنها رسیدگی کنیم.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 905

به "احداث برج های مسکونی سپاد با بهره مندی از فناوری های روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث برج های مسکونی سپاد با بهره مندی از فناوری های روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید