آخرین شرایط مدل مالی شبکه ملی اطلاعات

به گزارش مجله اندیشه، امیر محمدزاده لاجوردی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد هزینه های تحت پوشش قرار گرفتن فیبر نوری از سوی کاربر و آخرین شرایط مدل مالی شبکه ملی اطلاعات گفت: پرداخت هزینه از سوی مشترک بستگی به اپراتور دارد و ما مدل را به صورت رقابتی در نظر گرفتیم تا اپراتورها در رقابت و برای به دست آوردن بازار حداقل هزینه را از کاربر اخذ نمایند.

آخرین شرایط مدل مالی شبکه ملی اطلاعات

وی ادامه داد: فعلاً تعرفه خاصی برای فیبر نوری تصویب نکردیم و مدل رقابتی است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعلاوه در مورد آخرین شرایط مدل مالی شبکه ملی اطلاعات که یکی از موضوعات مورد آنالیز آن تعرفه اینترنت داخلی و بین الملل بود، گفت: در مورد مدل مالی شبکه ملی اطلاعات باید گفت که این موضوع در شورای تعیین مرکز ملی فضای مجازی در دست آنالیز و هنوز جمع بندی نهایی نشده است.

به گزارش خبرنگاران، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در ابتدای دولت از آنالیز مدل مالی شبکه ملی اطلاعات خبر داده بود که یکی از مباحث آن به تنظیم نظام تعرفه گذاری اینترنت مربوط می گردد. به این معنی که باید نسبت تعرفه اینترنت موبایل و اینترنت ثابت تعیین گردد و موضوع دیگر مربوط به بحث تعرفه استفاده از ترافیک داخلی است. چرا که هم اکنون مصوبه ترافیک نیم بهای داخلی که در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسیده، در حال انجام است اما بعضی از دارندگان محتوا و اپراتورها نسبت به آن ملاحظات و مشکلاتی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2284

به "آخرین شرایط مدل مالی شبکه ملی اطلاعات" امتیاز دهید

1 کاربر به "آخرین شرایط مدل مالی شبکه ملی اطلاعات" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط مدل مالی شبکه ملی اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید