CTF برج مرکز مالی گوانجو

به گزارش مجله اندیشه، ساخت برج مرکز مالی CTF گوانجو در سال 2016 تمام شد. این برج بلند گوانجو در منطقه Tianhe قرار دارد و مانند دیگر برج‌های فوق‌العاده بلند چین که از سال 2010 به بعد ساخته شده‌ است.

CTF برج مرکز مالی گوانجو

برج CTF هفتمین برج بلند دنیا بوده که تا سال 2018 به دلیل این که قرار است آسمان‌خراش‌های بلندتری ساخته شود به پایان لیست بلندترین‌ها خواهد رسید.

این برج 530 متر ارتفاع داشته که 16 طبقه بالایی آن هتل هستند و سکوی تماشای این برج در طبقه 112ام آن قرار دارد و سریع‌ترین زمان ساخت آسمان خراش در تاریخ ساخت برج‌های بلند و سومین برج بلند چین، هفتمین سازه بلند دنیا (سال 2016)، سریع‌ترین آسانسور دنیا است.

برج CTF از بلندترین سکوی‌های تماشای منظره در دنیا را دارد. توریست‌ها در طبقه 112ام از تماشای منظره گوانجو لذت خواهند برد. این سکو تنها کمی از سکوی 555 متری از برج خلیفه دبی پایین‌تر است.

برج CTF بلندترین برج در گوانجو می‌باشد که از برج 439 متری IFC جلو زده و بلندترین برج گوانجو است. برج CTF یکی از بلندترین هتل‌های دنیا را در خود جای داده است. توریست‌ها می‌توانند از اقامت در اتاق‌هایی که در بالاترین طبقات برج قرار گرفته‌اند لذت ببرند. تا سال 2016 تنها چند هتل مانند Ritz Carlton در برج ICC هنگ کنگ که در ارتفاع 484 متری بود این جایگاه را داشتند. هتل‌های برج CTF گوانگجو از هتل J برج شانگهای نیز بلندتر است. چاینا پلاست از برترین جاذبه‌ها برای بازدید در نمایشگاه شهر گوانجو است.

برج CTF یک مجتمع تجاری (mall) فوق‌العاده نیز دارد که غیر از جاذبه خود برج، یک مجتمع تجاری لوکس در سطح زمین و طبقه زیرزمین برج و ایستگاه مترو در نزدیکی برج، همگی طراحی شده‌اند تا ترافیک مراجعان این مجتمع را بالا ببرند.

کمپانی هیتاچی دو تا از سریع‌ترین آسانسورهای دنیا را تا به حال ساخته است و این آسانسورها 1200 متر را در یک دقیقه طی می‌نمایند. آسانسورهای آهسته‌تر 600 متر را در یک دقیقه طی می‌‌نمایند. در جمع برج CTF گوانگجو 95 آسانسور برای رفت‌وآمد دارد. برای دسترسی به این برج باید از طریق تقاطع خط 3 و 5 مترو گوانجو می‌توان به این برج دست یافت. نمایشگاه پلاستیک چین جاذبه‌ای است بزرگ در صنعت پلاستیک که بد نیست بعد از بازدید آن به بازدید این برج هم بروید.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 547

به "CTF برج مرکز مالی گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "CTF برج مرکز مالی گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید