50 راهنمای حرفه ای گردشگری در شهرستان رامسر فعالیت می نمایند

به گزارش مجله اندیشه، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، 50 راهنمای حرفه ای گردشگری در شهرستان رامسر فعالیت می نمایند.

50 راهنمای حرفه ای گردشگری در شهرستان رامسر فعالیت می نمایند

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر اضافه نمود: شهر نمونه گردشگری رامسر دارای زوایای متعدد و ناشناخته ای است که در صورت معرفی این منطقه ها، بهره مالی بیشتری نصیب رامسر می گردد.

او به نقش راهنمایان و بلدهای محلی در گردشگری و نیازهای مبرم شهر گردشگری رامسر به این مقوله اشاره نمود و گفت: یکی از فرصت های موجود رامسر وجود لیدرهای متخصصی است که کمتر شهری از این تعداد متخصص بهره مند است و همه واحدهای گردشگری باید از وجود این متخصصان نهایت بهره را ببرند.

سحرخیز نقش راهنمایان گردشگری را در ماندگاری گردشگران در شهر رامسر بسیار مفید فایده دانست و یادآور شد: باید فرهنگ بهره بردن از توان فنی راهنمایان را در تمام سطوح شهرستان توسعه داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رامسر در ادامه گفت: گردشگری باید برنامه داشته باشد و راهنمایان گردشگری جزئی از برنامه ریزان این حوزه هستند که می توانند لحظه هایی مفرح برای گردشگران برنامه ریزی نمایند از طبیعت زیبای رامسر گرفته تا موزه ها، هتل ها و واحدهای بومگردی و بعلاوه فرهنگ ها و جشن ها را معرفی نمایند، بنابراین استفاده از توان راهنمایان به حدی مهم است که هر واحدی که از این توان استفاده کند، حتما سود بیشتری خواهد برد.

منبع: همگردی
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2214

به "50 راهنمای حرفه ای گردشگری در شهرستان رامسر فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 راهنمای حرفه ای گردشگری در شهرستان رامسر فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید