فستیوال تابستانه استانبول ترکیه، 6 برتر جشنواره و فستیوال استانبول

به گزارش مجله اندیشه، فستیوال و روزها خاص استانبول ترکیه در تابستان، فستیوال خرید استانبول ترکیه در تابستان

با آغاز گرمای تابستان سفر با تور استانبول هم داغ و داغ تر می گردد. اگر شما هم جزو آن از توریستان خوش ذوقی هستید که در این تابستان قصد سفر به شهر اوراسیایی دنیا، استانبول را دارد، باید بدانید که سفری لذت بخش و فوق العاده ای در انتظار شماست. یک هفته از تابستان برای لذت بردن از اماکن تفریحی و گردشگری استانبول فرصت کم، اما موقعیت بسیار عالی برای یک تجربه فراموش نشدنیست چرا که در کنار دیدنی های نفسگیر شهر، فستیوال و جشنواره های تابستانه استانبول هم به جاذبه های شهر اظافه می گردد. این سفر، سفری مختص به شما در ترکیه است، سفر تابستانه خود با تور استانبول را به گونه ای تمام کنید که در یکی از جشنواره ها و یا فستیوال های داغ و متنوع استانبول حضور داشته باشید.

فستیوال تابستانه استانبول ترکیه، 6 برتر جشنواره و فستیوال استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

1. جشنواره خرید استانبول - زمان برگزاری 8 تا 30 ژوئن

حتی اگر به استانبول سفر ننموده باشید حتما آوازه مراکز خرید استانبول به گوشتان خورده است و خود را برای خریدی لذت بخش آماده نموده اید و اما اگر در طول تابستان به استانبول سفر می کنید، جشنواره خرید استانبول از باید های سفر به ترکیه است. هر روز بیش از 9 مرکز خرید تا نیمه های شب باز هستند، شهری زنده، موقعیتی باورنکردنی برای عاشقان خرید. در طول فستویال خرید، مراکز خرید استانبول اجناس مارک با تخفیف های باور نکردنی ارائه می دهند و این باعث شده تا استانبول به شهری محبوب برای دوستداران خرید بدیل گردد. این فرصت را از دست ندهید و لذت خریدی مقرون به صرفه در مراکز خرید عظیم استانبول نظیر مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید فروم استانبول، مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول، مرکز خرید زورلو و .. را از دست ندهید. در فستیوال خرید استانبول رویدادهای خاص و مدل های نو هم نمایش داده می گردد.

و اما پس از خرید خستگی جان را حتما با غذایی دلچب ترکی در یکی از رستوران های خوب استانبول به در کنید، نگران هزینه صرف غذا در این شهرنباشید چرا که در استانبول برای همه برای هر بودجه ای انتخابی مناسب وجود دارد : 8 رستوران مقرون به صرفه استانبول ترکیه

انتخاب هتل مناسب برای ایام فستیوال خرید : The House Hotel Nisantasi یک هتل با طراحی شیک در نزدیکی شهر Cemil Topuzlu Open Theater می باشد و تنها در فاصله کمی از مراکز خرید استانبول قرار گرفته است.

2. فستیوال کنسرت های موسیقی کلاسیک استانبول - زمان برگزاری تا اواسط ماه ژوئن

در حومه آسیایی در محله کادیکوی استانبول، سالن زیبای اپرای سوریای 1920، خانه مجموعه ای از آهنگ های موسیقی هنرمندان و توریستان مشهور ترک و ستاره های باله است.

تماس استانبول - زمان برگزاری تا 16 آگست

در فستیوال موسیقی معاصر ترکیه شرکت کنید، با سفر به استانبول در ماه گست می توانید در مراسم کنسرت موسیقی هیا متنوع شرکت کنید.

3. فستیوال فتح 1453 - زمان برگزاری در 29 مِی

فستیوال فتح عثمانی در زمان قسطنطنیه سالانه در استانبول برگزار می گردد. در این فستیوال شاهد نمایش های گروه راهپیمایی مردان عثمانی، نمایش های آتش بازی و دیگر نمایش های سرگرم کننده خواهید بود. این فستیوال معمولا در بسفر برگزار می گردد.

4. جشنواره موسیقی استانبول - زمان برگزاری از 4 تا 29 ژوئن

با تور تابستانه استانبول از فستیوال اُرکس ترکیه و ارکس بین المللی لحظاتی شاد و اما متفاوت را تجربه کنید. همه ساله تقریا حدود 22 کنسرت در این شهر برگزار می گردد و در سرتاسر شهر جشن های شادی ترتیب داده می گردد.

5. نمایشگاه فوق العاده ماشین آلات - زمان برگزاری تا 16 ژوئن

نمایشگاه فوق العاده ماشین آلات از مجموعه هنری معاصر رنو در مرکز هنر شهر در استانبول مدرن برگزار می گردد. نمایشگاه های موقت دیگری نظیر نمایشگاه هم Close Quarters در استانبول مدرن برگزار می گردد. دیگر گالری های عکاسی از عکاسان مشهور ترکیه هم در استانبول مردن ترکیه برگزار می گردد. از محصولات نمایشگاه : گروه محصولات: مخلوط کن سیمان، تجهیزات ساخت و ساز، ساندویچ پانل، وسایل نقلیه ساخت و ساز، دریل، بیل، لودر کم، ماشین آلات معدن، تجهیزات ساخت و ساز جاده، کامیون، ویبراتور، ...

هتل نزدیک به استانبول مردن : هتل ریچموند، تنها به فاصله یک پیادهروی کوتاه از مدرن استانبول فاصله دارد، از هتل می توانید یک چشم انداز همواره شلوغ از شهر را از هتل خود ببینید.

6. نمایشگاه لوازم آرایشی و مراقبت پوستی استانبول BeautyEurasia - زمان برگزاری اردیبهشت ماه

عظیم ترین نمایشگاه لوازم آرایشی در منطقه با بیش از 7 هزار بازدید کننده حرفه ای از سراسر دنیاست. ماه آپریل 2018 (23 فروردین الی 11 اردیبهشت) در ایام 12 الی 14 زمان برگزاری لوازم آرایشی و مراقبت پوستی در شهر زیبای استانبول است. از محصولاتی که در نمایشگاه لوازم آرایشی و مراقبت پوستی استانبول BeautyEurasia خواهید دید : محصولات بهداشتی زیبایی نظیر فیلر و ... و تجهیزات بهداشتی، محصولات مراقبت شخصی، عطر و دئودورانت، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم آرایشی حرفه ای، محصولات مراقبت از مو و... است. در طول سفر خود در کنار بازدید از اماکن تماشای استانبول, حتما از نمایشگاه لوازم آرایشی استانبول هم تماشا کنید.

با مشهور ترین و مفرح ترین فستیوال های ترکیه آشنا شوید: فستیوال ها و جشنواره های فصلی ترکیه

کلمات پر کاربرد ترکی استانبولی در سفر به ترکیه : زبان ترکی استانبولی در سفر با تلفظ

در سفر به ترکیه از مراکز خرید استانبول چه سوغاتی بخرم ؟ سوغاتی اصیل ترکیه

معرفی 5 کافه خوب در استانبول ترکیه : برترین کافی شاپ در استانبول ترکیه

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1789

به "فستیوال تابستانه استانبول ترکیه، 6 برتر جشنواره و فستیوال استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فستیوال تابستانه استانبول ترکیه، 6 برتر جشنواره و فستیوال استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید