یک هزار و 445 کیلومتر از راه های ایلام خط کشی شد

به گزارش مجله اندیشه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز عملیات خط کشی یک هزار و 445 کیلومتر از راه های ارتباطی این استان اجرا شده است.

یک هزار و 445 کیلومتر از راه های ایلام خط کشی شد

به گفته آقای نورالله دلخواه خط کشی راه ها که از ارزان ترین نوع علائم ایمنی محسوب می گردد، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می نماید.

نیرو های اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، راهنمایی وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش اندازه تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

سال جاری علاوه بر خط کشی راه ها، نگهداری 174 چراغ چشمک زن و 9 برج نوری، 94 کیلومتر شیب شیروانی و شناسایی تجاوز به حریم 132 عدد از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بوده است.

بعلاوه در این مدت (ابتدای سال تا به امروز) 32 کیلومتر روشنایی راه و تونل، 2 و نیم کیلومتر نصب و تعمیرات گاردیل، 94 کیلومتر شیب شیروانی و بیش از 632 هزار متر مربع آزاد سازی حریم اجرا شده است.

استان ایلام دارای 145 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 648 کیلومتر راه روستایی است.

خبرنگاران ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2052

به "یک هزار و 445 کیلومتر از راه های ایلام خط کشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هزار و 445 کیلومتر از راه های ایلام خط کشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید