گوشی تاشو گلکسی Z Flip با قیمت 1400 دلار عرضه می گردد

به گزارش مجله اندیشه، یکی از افشاگران به نام Max Weinbach طی هفته های اخیر اطلاعات زیادی را در خصوص گوشی های گلکسی اس 20 سامسونگ منتشر نموده است. حالا در جدیدترین پست های خود، علاوه بر اشاره به قیمت و تاریخ عرضه گلکسی Z Flip و گلکسی اس 20 اولترا، به بعضی از مشخصات گلکسی بادز پلاس هم پرداخته است.

گوشی تاشو گلکسی Z Flip با قیمت 1400 دلار عرضه می گردد

بر اساس اعلام این افشاگر، گوشی تاشو گلکسی Z Flip در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) با قیمت 1400 دلار روانه بازار می گردد. باید خاطرنشان کنیم که در تاریخ 22 بهمن قرار است گوشی های گلکسی اس 20 و این گوشی تاشو رسما معرفی شوند. طبق اعلام این افشاگر، احتمالا این گوشی تاشو مانند گلکسی فولد به عنوان گوشی انحصاری اپراتور مخابراتی AT&T ارائه می گردد ولی معلوم نیست که آیا این انحصار دائمی است یا اینکه موقتی خواهد بود. البته کاربران می توانند نسخه آنلاک این گوشی را هم خریداری نمایند.

در ادامه، باید به احتمال عرضه گوشی های گلکسی اس 20 در تاریخ 6 مارس (16 اسفند) اشاره کنیم. گفته می گردد اس 20 اولترا با قیمت پایه 1300 دلار به دست کاربران می رسد. هر سه مدل از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره می برند و مجهز به محافظ صفحه نمایش هستند.

Max Weinbach در پایان به ایرباد گلکسی بادز پلاس پرداخته است. طبق اعلام او، نسل جدید این ایرباد در مقایسه با نسل قبل از دو برابر عمر باتری بهره می برد که برای یادآوری باید بگوییم باتری نسل قبلی آن با هر بار شارژ حدود 6 ساعت دوام می آورد. از لحاظ قیمت هم باید انتظار قیمت 149 دلاری داشته باشیم و اگرچه از قابلیت هایی برای کنترل صدای اطراف بهره می برد، ولی فاقد مشخصه حذف صدای محیط خواهد بود.

اگر تاریخ عرضه گلکسی Z Flip صحت داشته باشد، این گوشی همزمان با گوشی تاشو موتورولا روانه بازار می گردد که 1500 دلار قیمت دارد. باید ببینیم کاربران در نهایت به کدام یک از این گجت های نوآورانه توجه بیشتری نشان می دهند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 750

به "گوشی تاشو گلکسی Z Flip با قیمت 1400 دلار عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو گلکسی Z Flip با قیمت 1400 دلار عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید