گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شریفی: تمام تیم ها مقابل والیبال ایران انگیزه دارند، هدف ما قهرمانی در المپیک است

به گزارش مجله اندیشه، بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در المپیک 2020 توکیو است و من با این رویا زندگی می کنم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شریفی: تمام تیم ها مقابل والیبال ایران انگیزه دارند، هدف ما قهرمانی در المپیک است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بازیکن ارزشمند تیم ملی والیبال پس از پیروزی بر قطر و رسیدن به فینال بازی های آسیایی 2018 گفت: هر تیمی مقابل ما ظاهر می گردد نمایش بهتری از قبل دارد و با تمام قوا می آید.

شریفی با اشاره به نزدیکی بازی در ست اول ادامه داد: قطر در AVC CUP قهرمان شده بود و اعتماد به نفس بالایی داشت. آنها خیلی خوب ظاهر شدند ولی خدا را شکر ما برنده بازی شدیم.

وی در مورد ملاقات فینال با کره جنوبی و شناخت از این تیم گفت: بازی آنها برابر چین تایپه را در نیمه نهایی دیدیم که پنج سته شد. امیدوارم با بررسی خوب کادر فنی و دعاهای مردم بتوانیم قهرمان شویم.

شریفی در خاتمه در مورد سقف آرزوهایش با تیم ملی گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در المپیک 2020 توکیو است و من با این رویا زندگی می کنم. با کوشش و انگیزه هیچ چیزی دور از دسترس نیست. از حمایت هوادارن متشکرم و دستبوسشان هستم. امیدوارم روز فینال هم کنار ما باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 627

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شریفی: تمام تیم ها مقابل والیبال ایران انگیزه دارند، هدف ما قهرمانی در المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شریفی: تمام تیم ها مقابل والیبال ایران انگیزه دارند، هدف ما قهرمانی در المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید