شش نماینده ایران شنبه به دیدار رقبای خود می روند

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران ، در این دوره از مسابقات 230 تکواندوکار از 24 کشور به مدت سه روز در سالن دانشگاه تایپه به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی کشورمان با ترکیبی کامل در هر دو بخش دختران و پسران به مصاف رقبای خود می رود.

شش نماینده ایران شنبه به دیدار رقبای خود می روند

فردا شنبه در اولین روز این مسابقات، تکواندوکاران اوزان 42-، 44- و 46- کیلوگرم دختر و تکواندوکاران اوزان 45-، 48- و 51- کیلوگرم پسر به روی شی هاپ چانگ می روند که تیم ملی کشورمان در هر شش وزن نماینده دارد.

در بخش دختران شکیلا کلهر در وزن 42- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ می رود. ناهید کیانی در وزن 44- کیلوگرم ابتدا به مصاف چین تایپه خواهد رفت و سپس نماینده قزاقستان را پیش رو دارد. مژگان زادمحمد نماینده تیم دختران در وزن 46- کیلوگرم در اولین گام با ویتنام مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی باید با فیلیپین رقابت کند.

در بخش پسران آرش تبریزی در وزن 45- کیلوگرم باید با نماینده کشور میزبان رقابت کند و در صورت پیروزی به مصاف یکی از نمایندگان عربستان یا مغولستان خواهد رفت. در وزن 48- کیلوگرم، علی چهرقانی بر روی شیاپ چانگ می رود که بر اساس قرعه، ابتدا تایلند را پیش رو دارد و سپس باید با کره جنوبی دیدار کند.مجتبی نماینده وزن 51- کیلوگرم کشورمان پس از یکدور استراحت با برنده دیدار تایلند و ژاپن رقابت خواهد کرد.

طبق برنامه مسابقات از ساعت 9 صبح تا 12 به وقت محلی در بخش مقدمانی پیگیری خواهد شد، رقابتهای نوبت عصر از ساعت 14 تا 18 دنبال می شود و ساعت 20 نیز مراسم توزیع مدالها برگزار خواهد شد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی جاکارتا اندونزی برگزار شد، در بخش پسران با 2 طلا، 5 نقره و یک برنز پیروز به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و دختران نیز یک طلا و 3 برنز بدست آوردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 439

به "شش نماینده ایران شنبه به دیدار رقبای خود می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش نماینده ایران شنبه به دیدار رقبای خود می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید