گزارش توییتری مادورو از دیدارش با هیئت پارلمانی ایران

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران : رئیس جمهور ونزوئلا در پیامی توییتری به ملاقات خود با هیئت پارلمانی کشورهای مختلف از جمله ایران اشاره نمود که برای نظارت بر فرایند انتخبات این کشور به ونزوئلا رفته اند.

گزارش توییتری مادورو از دیدارش با هیئت پارلمانی ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، نیکولاس مادورو در پی اعزام هیئتی از مجلس کشورمان برای نظارت بر انتخابات مجلسی ونزوئلا به این کشور به درخواست کاراکاس، در صفحه توییترش نوشت: در کاخ خلق از هیئت هایی از آمریکا، روسیه، ایران، ترکیه، اعضای مجلس اروپا و اعضای دفتر نظارت جهانی که ما را در انتخابات مجلسی همراهی می نماید، استقبال کردم. تعدادی بیشتری از ما هستند که برای استقلالمان خواستار صلح، گفتمان، تقابل و احترام هستند.

در همین حال خولیو بورخس مسئول روابط خارجی دولت خودخوانده مخالفان در ونزوئلا در این باره موضعگیری نموده و نوشت: در تقلب انتخاباتی، ایران به عنوان یکی از ناظران بین المللی حاضر خواهد بود یک نمونه دیگر از نفوذ پر قدرت این کشور در ونزوئلا.

مردم ونزوئلا از صبح امروز (یکشنبه) به وقت محلی برای انتخابات نمایندگان مجلسی این کشور پای صندوق های رای گیری رفته اند. اپوزیسیون این انتخابات را بایکوت نموده و آن را متقلبانه توصیف می نماید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1394

به "گزارش توییتری مادورو از دیدارش با هیئت پارلمانی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش توییتری مادورو از دیدارش با هیئت پارلمانی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید