کشتی کروز لیریکا (MSC LIRICA)

به گزارش مجله اندیشه، کشتی کروز لیریکا (MSC LIRICA)، یکی از نخستین کشتی‌هایی است که کمپانی بزرگ MSC به آب انداخته است و امکاناتی در حد یک هتل 5 ستاره دارد.

کشتی کروز لیریکا (MSC LIRICA)

کشتی کروز لیریکا (MSC LIRICA)، ارزشی معادل 250 میلیون دلار هزینه دارد. 732 پرسنل حرفه ای این کشتی پذیرای 3120 مسافر در 795 کابین است. طول این کشتی 251 متر بوده و پهنای ان 28 متر است و با سرعت 21 گره دریایی در ساعت به حرکت درمی‌آیند. ام اس سی لیریکا (MSC Lirica) یک کشتی مسافرتی زیبا و مجلل می‌باشد که از آن برای تفریح و کشتی‌گردی استفاده می‌گردد. 

این کشتی به مانند یک هتل شناور بوده و در حد یک هتل 5 ستاره امکانات دارد و فضایی آرام و دلنشین برای سفر و تفریح مهمانان فراهم کرده است. در این گشت و گذار تفریحی، سوار شدن به کشتی و لذت بردن از سفر با آن، خود بخشی از مقصد به حساب می‌آید.

در این کشتی چندین کافه و رستوران مختلف به فعالیت می‌‌پردازند. La Bussola، L'Ippocampo و رستوران فضای باز La Pergola از رستوران‌های این هتل هستند. در این رستوران‌ها انواع غذا با دقت و وسواس قابل ملاحظه‌ای تهیه و سرو می‌گردند. در کافه تریای Le Bistrot نیز غذاهای مختلف ایتالیایی و بین‌المللی عرضه می‌کند. در مرکز سلامت کشتی که Lirica Health Centre نام داشته و مهمانان در حالی که از تماشای مناظر باشکوه اقیانوس لذت می‌برند، می‌توانند خدمات زیبایی و بهداشتی دریافت نمایند. 

این کشتی برنامه‌های متنوعی برای سرگرم کردن مهمانان خود دارد و سالن نمایش تئاتر با 713 صندلی، The Blue Club و L Vegas Casino که در فضایی به وسعت 400 متر مربع، بازی‌های واقعیت مجازی و سالن بازی‌های ویدئویی نیز دارند. برای تجربه یک سفر لوکس با تور کروز اروپا همراه شوید.

کابین های کشتی کروز لیریکا

کشتی های کروز کابین های مختلفی دارند که بسته به انداره، خدمات و گنجایش قیمت متفاوتی دارند:

کابین balcony کشتی کروز لیریکا

تخت دو نفره، کمد لباس جادار، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، دسترسی به اینترنت از طریق لپ‌تاپ خودتان (پولی)، مینی‌بار، گاوصندوق، تهویه مطبوع.

کابین ocean view کشتی کروز لیریکا

تخت یک نفره که می‌توان در صورت درخواست آن را به تخت دو نفره تبدیل کرد، کمد لباس جادار، حمام با دوش، تلویزیون، مینی‌بار و گاوصندوق و تهویه مطبوع از امکانات این کابین ها هستند.

کابین inside کشتی کروز لیریکا

این کابین دارای تخت یک نفره‌ای می‌باشد که می‌توان آن را به تخت دو نفره تبدیل نمود. کمدد لباس جادار، حمام با دوش، تلویزیون تعاملی، مینی‌بار و گاوصندوق و تهویه مطبوع از امکانات این کابین هستند.

انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 543

به "کشتی کروز لیریکا (MSC LIRICA)" امتیاز دهید

2 کاربر به "کشتی کروز لیریکا (MSC LIRICA)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز لیریکا (MSC LIRICA)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید