کرونا یقه جوایز گاتهام را گرفت ، سینمای مستقل آمریکا در انتظاری 2 ماهه

به گزارش مجله اندیشه، پاندمی کرونا موجب شد تا سی امین دوره مراسم جوایز گاتهام که در تجلیل از سینمای مستقل آمریکا برپا می گردد، به تاخیر بیفتد.

کرونا یقه جوایز گاتهام را گرفت ، سینمای مستقل آمریکا در انتظاری 2 ماهه

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از ورایتی نوشت: تاریخ برگزاری مراسم جوایز گاتهام 2020 تقریباً 2 ماه عقب افتاده و از بیستم نوامبر (30 آبان 99) به یازدهم ژانویه 2021 (22 دی 99) تغییر نموده است.

  • گاتهام 2018 | جایزه بهترین فیلم برای وسترن سوارکار

این حرکت جدیدترین بخش از تغییر عمده تاریخ های فصل جوایز به خاطر پاندمی ویروس کرونا است.

آموزشگاه اسکار در ماه ژوئن گفت که نود و سومین جوایز آموزشگاه به مدت 2 ماه عقب افتاده و روز بیست وپنجم آوریل 2021 برگزار می گردد.

جفری شارپ مدیر اجرایی بنیاد پروژه فیلمساز مستقل که جوایز گاتهام را برگزار می نماید، در بیانیه ای گفت: جوایز گاتهام مدت ها یکی از بخش های ثابت عرصه فیلم و تلویزیون مستقل بوده و ما مشتاق جشن دریافت سی امین سالگرد این جوایز و شروع کردن فصل جوایز غیر سنتی سال جاری هستیم.

معمولاً مراسم اهدای جوایز گاتهام نخستین مراسم عظیم فصل جوایز است که در آن از فیلم های مستقل تجلیل می گردد. در مراسم سال گذشته، فیلم داستان ازدواج برنده جایزه بهترین فیلم شد و آدام درایور برای نقش آفرینی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. آکوافینا به خاطر حضور در بدرود جایزه بهترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد و نوآ باومباک هم به خاطر داستان ازدواج جایزه بهترین فیلمنامه را گرفت.

فیلم هایی که تا روز بیست وهشتم فوریه 2021 (10 اسفند 99) منتشر شوند صلاحیت شرکت در جوایز گاتهام را خواهند داشت. اما تاریخ نهایی ارسال فیلم ها یکم اکتبر (10 مهر 99) معین شده و نامزدها روز دوازدهم نوامبر معرفی خواهند شد.

اوایل این هفته انجمن کارگردانان آمریکا گفت روز دهم آوریل 2021 را به عنوان تاریخ برگزاری مراسم جوایز خود انتخاب نموده که 15 روز پیش از جوایز اسکار است. علاوه بر اسکار، گلدن گلوب، جوایز انجمن بازیگران و بفتا هم همگی تاریخ برگزاری و بازه های صلاحیت شرکت خود را به خاطر پاندمی عقب انداخته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1177

به "کرونا یقه جوایز گاتهام را گرفت ، سینمای مستقل آمریکا در انتظاری 2 ماهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا یقه جوایز گاتهام را گرفت ، سینمای مستقل آمریکا در انتظاری 2 ماهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید