چیدمان اتاق غذاخوری با مدل های متنوع میز ناهارخوری

به گزارش مجله اندیشه، در این مطلب نکته های جالبی در خصوص نحوه چیدمان اتاق غذاخوری خانه را توضیح می دهیم تا برای کسانی احتیاج به هدایت در چیدمان دکوراسیون اتاق غذاخوری و هال پذیرایی خود دارند مفید واقع شده باشیم. اولین قدم برای چیدمان غذاخوری خانه این است که اندازه دقیق فضا و نیز اندازه مبلمان را داشته باشیم. بطور کلی همواره بهتر است که مبلمان غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه بوده و مبلمان نشیمن نزدیک به فضا خارجی یا پنجره ها قرار گیرد تا از دید و تهویه بهتری برخوردار باشد. اگر دو ضلع فضای آشپزخانه در مجاورت پذیرایی است بهتر است غذاخوری در جوار یکی از دیوارها باشد و مبلمان اتاق نشیمن در جوار پنجره های خانه قرار بگیرد. طبیعتا دیوار روبروی آشپزخانه برای قرار دادن تلویزیون مناسب است و مبلمان پذیرایی می تواند دورتر قرار بگیرد.

چیدمان اتاق غذاخوری با مدل های متنوع میز ناهارخوری

اگر دیوار اتاق غذاخوری خانه شما آجر کاری شده است استفاده از رنگ های گروه کرم و قهوه ای بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه است. اگر به سبک روستیک علاقمند هستید و سبک مبلمانتان هم اجازه می دهد می توانید از رنگ های خنثی مانند کرم و شکلاتی بهره ببرید. این رنگ ها می توانند آجرها را به زیبایی همراهی کند و سبک روستیک را در منزل شما قوی تر و زیباتر جلوه دهند. در غیر این صورت استفاده از رنگ های آبی ملایم به صورت ساده یا با پتینه های بسیار کم طلایی یا شکلاتی بهره ببرید. همانطور که بارها اشاره شده رنگ های گروه آبی با رنگ های گروه خنثی مانند کرم و قهوه ایی هماهنگی خوبی پیدا می نمایند در ضمن رنگ پوست پیازی با پایه گلبهی با رنگ آبی نیز بسیار زیبا بنظر می رسد.

اگر پذیرایی تان خیلی عظیم است می توان قسمت پذیرایی را از نشیمن با قرار دادن یک نیم ست یا یک مبلمان L شکل درست مقابل تلویزیون از پذیرایی جدا کرد و در بین این دو فضایی را برای قرار دادن مبلمان غذاخوری خانه تدارک دید. در شکل های زیر با نمونه هایی زیبا از دکوراسیون اتاق غذاخوری را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1285

به "چیدمان اتاق غذاخوری با مدل های متنوع میز ناهارخوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان اتاق غذاخوری با مدل های متنوع میز ناهارخوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید