چرا مدیرعامل باشگاه نفت آبادان استعفا نمی دهد؟

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران/خوزستان کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این که چرا آقای کی شمس مدیرعامل باشگاه نفت استعفا نمی دهد، گفت: او وقتی می داند با بودنش اتفاقی در باشگاه نفت رقم نمی خورد، بهتر است که نباشد و این که چرا اتفاقی نمی افتد و این آقایان همچنان هستند، جای سوال است.

چرا مدیرعامل باشگاه نفت آبادان استعفا نمی دهد؟

علی بختیاری زاده در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: طرفداران و پیشکسوتان تیم صنعت نفت آبادان باید به صورت ویژه بابت نتایح و عملکرد تیم از بازیکنان و کادرفنی تشکر نمایند. تیم ابتدی فصل نوسان داشت اما تیم روز به روز بهتر شد و نفت حتی با تمام مسائلی که داشت و همچنان با آن دست و پنجه نرم می نماید، در دو سه بازی بیرون از خانه به برد رسید که هر تیمی نمی تواند در خانه حریف به برد برسد.

وی اعلام کرد: من به شخصه انتظار نداشتم که نفت با این مسائل در نتیجه گیری به این صورت باشد اما امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و نمی دانم چرا آقای کی شمس مدیرعامل باشگاه نفت استعفا نمی دهد و شاید این استعفا باعث حرکتی برای یاری بهبود شرایط تیم گردد. او وقتی می داند با بودنش اتفاقی در باشگاه نفت رقم نمی خورد، بهتر است که نباشد و این که چرا اتفاقی نمی افتد و این آقایان همچنان هستند، جای سوال است.

کاپیتان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اتفاقی که برای نفت در جام حذفی رخ داد و این تیم به علت عدم پرداختی به بازیکنانش مجبور شد با تیم امید خود به خرم آباد برود، حتی در کشورهایی که فوتبال آنچنانی هم ندارند، رخ نمی دهد. متاسفانه در حالی که نفت با بازی های خود نشان داده بود که می تواند در شور و نشاط بیشتری برای من مردم آبادان رقم بزند و خودی در جام حذفی نشان دهد، باشگاه به جای پیدا کردن راه حل با تیم امید برابر خیبر شرکت کرد و این یک توهین به بازیکنان نفت بود که من به عنوان یک طرفدار از بازیکنان و کادرفنی نفت بابت این حرکت زشت عذرخواهی می کنم که من این را به حساب سوءمدیریت و حضور مدیران غیرفوتبالی در باشگاه ها می دانم.

وی با اشاره به عملکرد منصوریان نیز مطرح نمود: منصوریان یک مربی مَشتی است و باتوجه به خلق خوی جنوبی ها خیلی خوب شرایط نفت و طرفدارانش را درک کرد و شرایط را بسیار خوب مدیریت کرد. سال جاری علیرضا منصوریانی را دیدیم که با منصوریان سال های قبل فرق دارد. او واقعا عشق را در مردم آبادان دید و متوجه شد که مردم آبادان چقدر این تیم را دوست دارند. منصوریان برای نفت بزرگی و پدری نموده است و بهبود شرایط یاری نموده است. خوشبختانه اتحادی که در تیم نفت وجود دارد، رمز موفقیت نفت بوده است.

بختیاری اضافه کرد: باتوجه به مسائلی که نفت دارد باید بگوییم نفت آبادان قهرمان نیم فصل اول بود نه استقلال تهران زیرا هیچ کدام از تیم ها امکان نداشت با این همه مسائل بتوانند چنین نتایجی کسب نمایند. باید از منصوریان که در روزهای سخت تیم را جمع کرد، تشکر کنیم. امیدوارم مسائل کمتر گردد و در روزهای پایانی نفت را در جایگاه خوبی ببینیم. به نظرم جایگاه این فصل نفت واقعی است. سال گذشته نفت تا صدر جدول هم رفت ولی واقعا جایگاه فوتبالی اش آن رده نبود اما اکنون کلاس فوتبال نفت متفاوت شده است. تا این جای کار نمره منصوریان و بازیکنان نفت، 20 بوده است.

وی مطرح نمود: اگر مسئولان یاری ننمایند مطمئنا مسائل نفت آبادان بیشتر می گردد زیرا در نیم فصل دوم تمام تیم ها تقویت خواهند شد و نفت هم احتیاج به بازیکن دارد. تزریق 10 یا 20 درصد هم شاید تنها مُسکن باشد و آقای کی شمس یا باید سریع تر مسائل را حل نماید یا استعفا بدهد و جای خود را به دیگری بدهد. او اگر می خواهد نزد طرفداران محبوب بماند و اسمش به نیکی یاد گردد باید مسائل را حل نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2068

به "چرا مدیرعامل باشگاه نفت آبادان استعفا نمی دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مدیرعامل باشگاه نفت آبادان استعفا نمی دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید