چرا برخی مردم به سمت بازارها هجوم آوردند؟

به گزارش مجله اندیشه، مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: در حال حاضر در بازار هیچگونه کمبودی نداریم، اما مهم ترین چیزی که در این روزها شاهد هستیم این بوده که مردم به شدت به سمت بازارها هجوم آوردند.

چرا برخی مردم به سمت بازارها هجوم آوردند؟

امیر دلداری در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت بازار، اظهار کرد: اگر به بازارهای مشهد از جمله مصلی سر بزنید شاهد هجوم مردم به خرید کردن هستید؛ در حال حاضر مردم بیشتر از احتیاج خود خرید انجام می دهند که همین امر خود به تنهایی باعث کمبود می گردد، البته چنین رفتاری در قانون عرضه و تقاضا اختلال ایجاد می نماید. مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد توضیح داد: مدیریت بازار و مصرف مردم مهم ترین چیز در بازار است، علاوه بر این موارد، این روزها شایعاتی در خصوص کمبود موادغذایی و قحطی در فضای مجازی منتشر گردیده که هیچگونه صحت ندارد. دلداری اعلام نمود: امروزه در بعضی از کالاها مانند نوشابه حساسیتی وجود ندارد، اما در کنار آن افزایش قیمت در بعضی از کالاها مانند رب داریم که دلیل عمده آن افزایش قیمت گوجه نسبت به سال گذشته است. همچنین کمبود قوطی برای بسته بندی رب در قیمت آن بی تاثیر نبوده است، در راستای تنظیم قیمت رب در قالب تنظیم بازار رب با قیمت 9800 تومان در فروشگاه های زنجیره ای عرضه خواهد شد. وی تاکید نمود: در مشکلاتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم مردم بی تقصیر نیستند، ما منکر آن نیستیم که قیمت کالاها افزایش پیدا نموده اما مردم در خرید خود بعضی از موارد را رعایت نمی نمایند.

دلداری بیان کرد: در حال حاضر جوسازی مبنی بر تعطیلی مغازه داران به نشانه اعتراض در فضای مجازی منتشر گردیده که این امر یک نوع جوسازی بیش نبوده و اتحادیه و واحدهای صنفی ما آن را تایید نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 53

به "چرا برخی مردم به سمت بازارها هجوم آوردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برخی مردم به سمت بازارها هجوم آوردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید