پیشنهاد استاندار کرمان برای راه اندازی سازمان مسئولیتهای اجتماعی

به گزارش مجله اندیشه، استاندار کرمان گفت: بایدسازمانی تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی در راستای برقراری توسعه متوازن در سطح استان کرمان راه اندازی گردد و ما آمادگی داریم به عنوان پایلوت در حوزه مشاغل خرد و کسب و کارهای اجتماعی نقش آفرینی بیشتری داشته باشیم.

پیشنهاد استاندار کرمان برای راه اندازی سازمان مسئولیتهای اجتماعی

به گزارش خبرنگاران کرمان، علی زینی وند در جشن توانمندسازی مالی 5500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: اگر می خواهیم از حاشیه نشینی جلوگیری نموده، رشد و نمو در سطوح مختلف جامعه را داشته و عدالت برقرار گردد، راهی غیر از توسعه مشاغل خرد و خانگی نداریم.

وی اضافه کرد: پول کلانی در رابطه با مسولیت های اجتماعی صنایع و معادن عظیم خرج می گردد ،اما این هزینه کرد به تشخیص افراد است که استان را متعادل می نماید.

استاندار کرمان پیشنهاد راه اندازی سازمانی تحت عنوان مسئولیتهای اجتماعی را داد و گفت: این سازمان بر اساس برنامه توسعه استان واطلاعاتی که در اختیار نهادهای حمایتی قرار گرفته است، کسب و کارهای اجتماعی استان را متعادل کند.

علی زینی وند ابراز داشت: استان کرمان آمادگی دارد به عنوان پایلوت درحوزه مشاغل خرد و کسب و کارهای اجتماعی نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

وی عنوان نمود: بسیاری از دولت ها به این نتیجه رسیده اند که برای عدالت درآمدی باید به سمت مشاغل خرد و کسب و کار اجتماعی و صنایع کوچک بروند.

استاندار کرمان گفت: بیشترین تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال در کشورمان پرداخت شده است، اما به تناسب آن شغل ایجاد نشده است وشبکه های مهمی که با تاکید رهبری در راستای مشاغل خانگی و توانمندسازی شکل گرفته اند مهمترین افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

در این مراسم ضمن تجلیل از خیران، کارآفرینان و نهادهای همراه با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، 1500 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان کرمان اهدا شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1610

به "پیشنهاد استاندار کرمان برای راه اندازی سازمان مسئولیتهای اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد استاندار کرمان برای راه اندازی سازمان مسئولیتهای اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید