پیست کورشول؛ از دیدنی های معروف و مهم فرانسه

به گزارش مجله اندیشه، زمین های اسکی بسیار زیادی را می توان در سراسر دنیا پیدا کرد؛ اما زمین اسکی کورشول فرانسه (Courchevel) یکی از مهم ترین و مجذوب نماینده ترینِ آن ها است! سالانه تعداد بسیار زیادی از میلیونرها و اشخاص معروف سراسر دنیا، برای سرگرمی کردن به این پیست بین المللی و بسیار زیبا سفر می نمایند. سفرهایی که پیشرفت صنعت توریسم کشور فرانسه را هم در پی خودش می آورد.

پیست کورشول؛ از دیدنی های معروف و مهم فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

طی سالیان اخیر و با پیشرفت این منطقه و صدالبته با افزایش سفر افراد معروف به آن، پیست اسکی کورشول فرانسه حالا به یکی از نمادهای تجمل گرایی در این کشور تبدیل شده است.

تاریخچه این پیست اسکی به نسبت سایر پیست های جهان، کمی متفاوت تر و عجیب تر به نظر می رسد. چراکه بیشتر پیست های اسکی جهان روی زیرساخت جغرافیایی مناطقی ویژه سوار شده و ساختار پایه ای چندانی برایشان طراحی نمی گردد؛ چراکه شرایط جغرافیایی منطقه، پایه را برای آن ها می سازد.

پیست اسکی کورشول فرانسه اما از پایه ساخته شد و قبل از فراوری شدنش، زیرساخت هایی ویژه برای آن پایه گذاری شد؛ اما آفرینش این پیست عظیم و بسیار زیبا، در پس تفکر حاکم بر کمیته توریسم کشور فرانسه بود که رقابت با پیست های اسکی کشور سوئیس را طلب می کرد. همراه ما باشید تا در تازه ترین قسمت از تورهای مجازی، به پیست اسکی کورشول فرانسه سفر کنیم.

پیست اسکی کورشول فرانسه در منطقه سه دره (Les Trois Vallées/The Three Valleys) قرار گرفته است. این منطقه از سرزمین هایی است که استان ساوی (Savoie) در دل کوهستان های آلپ واقع شده است. اولین اسکی های انجام گرفته در این پیست، طی روزهای سال 1946 میلادی صورت گرفتند. البته که در آن دوران هم معماری پیست کامل نشده بود و معماران آن، با چالش هایی متنوع دست وپنجه نرم می کردند؛ اما در سرانجام معماران این پیست توانستند یکی از زیباترین پیست های جهان را طراحی نموده و در رقابت با همتایان سوئیسی خود، سربلند خارج شوند.

فصل اسکی کردن در پیست کورشول از روزهای سرانجامی نوامبر شروع شده و تا شروع ماه مه ادامه پیدا می نماید. محبوبیت فزاینده این پیست کاری کرد تا هتل هایی پرتعداد در اطراف آن افتتاح شوند و در کل، این پیست توانست تکانی اساسی به صنعت توریسم کشور فرانسه بدهد.

با وجود اینکه الان فصل اسکی کردن نیست، به لطف قسمتی که در بخش ابتدایی مطلب تعبیه شده است، می توانید در قالب یک تور مجازی به این منطقه بسیار زیبا، سفر کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1750

به "پیست کورشول؛ از دیدنی های معروف و مهم فرانسه" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیست کورشول؛ از دیدنی های معروف و مهم فرانسه" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست کورشول؛ از دیدنی های معروف و مهم فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید