پیروزی هوستون، گلدن استیت، ویزاردز و شیکاگو بولز در گام نخست

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، مرحله پلی آف رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز یکشنبه شروع شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم هوستون راکتس در حضور 18 هزار و 201 طرفدار خود در سالن تویوتا سنتر برابر دالاس ماوریکس پیروزی 118 بر 108 را رقم زد. در این بازی جیمز هاردن ستاره تیم هوستون و درک نوویتزکی بازیکن سرشناس دالاس هر کدام 24 امتیاز کسب کردند.

پیروزی هوستون، گلدن استیت، ویزاردز و شیکاگو بولز در گام نخست

تیم واشنگتن ویزاردز که در سالن اختصاصی تورنتو رپتورز، ایر کانادا سنتر و در حضور 19 هزار و 800 طرفدار این تیم به میدان رفته بود با حساب 93 بر 86 این تیم را شکست داد. پل پی یرس با سابقه در این بازی 20 امتیاز کسب کرد و ستاره تیم ویزاردز بود.

در سالن یونایتد سنتر شهر شیکاگو نیز 21 هزار و 812 طرفدار تیم شیکاگو بولز پیروزی 103 بر 91 این تیم مقابل میلواکی باکس را جشن گرفتند. جیمی باتلر و درک روز ستاره های شیکاگو بولز بودند که به ترتیب 25 و 23 امتیاز کسب کردند.

تیم قدرتمند گلدن استیت واریرز هم در گام نخست با درخشش استفان کوری که به تنهایی 34 امتیاز کسب نموده بود برابر نیو اورلینز پلیکانز 106 بر 99 برنده شد تا مرحله پلی آف را هم مثل دور مقدماتی خوب آغاز نموده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 899

به "پیروزی هوستون، گلدن استیت، ویزاردز و شیکاگو بولز در گام نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی هوستون، گلدن استیت، ویزاردز و شیکاگو بولز در گام نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید