صدای احمد نور درآمد؛ بهترین سال فوتبالم بود

به گزارش مجله اندیشه، شجاع و نوراللهی توقع جایزه داشتند

ایران ورزشی - مراسم برترین های لیگ هجدهم عصر شنبه در شرایطی برگزار گردید که مهمترین جوایز به اعضای خانواده پرسپولیس رسید.سرخ ها عناوین ویژه ای مثل بهترین مربی، بهترین تیم و مرد سال فوتبال ایران را صید کردند ضمن اینکه دو جایزه فردی بهترین مدافع و بهترین دروازه بان هم نصیب بازیکنان پرسپولیس شد.

صدای احمد نور درآمد؛ بهترین سال فوتبالم بود

در مجموع پرسپولیس در این مراسم 5 جایزه مهم را درو کرد که البته با توجه به قهرمانی لیگ ،جام حذفی و فینالیست شدن در آسیا چندان هم عجیب نبود اما ظاهرا بعضی بازیکنان توقع داشتند در این مراسم جایزه بگیرند.

افراط سیدجلال در به دست آوردن دل شجاع!

احمد نوراللهی و شجاع خلیل زاده که برای عنوان بهترین مدافع و بهترین هافبک کاندیدای دریافت جایزه شده بودند به شکل کاملا واضحی توقع کسب جایزه داشتند اما وقتی خبری از جایزه نشد همراه با محمد نادری و قبل از سرانجام مراسم با دلخوری هتل اسپیناس پالاس را ترک کردند.

البته گفته شد یکی از دلایل دلخوری آنها برگزاری ضعیف مراسم برترین ها توسط سازمان لیگ بوده اما به نظر می رسد عمده دلیل ناراحتی و قهر این دو بازیکن عدم دریافت جایزه باشد.

البته شجاع خلیل زاده نباید زیاد ناراحت باشد چرا که جایزه بهترین مدافع به سیدجلال حسینی کاپیتان و هم پستی اش رسید که انصافا او نیز فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشت.در واقع هم شجاع هم سیدجلال می توانستند به این عنوان برسند که سیدجلال در نهایت انتخاب شد و شاید مهم همین باشد که جایزه به یکی از اعضای خانواده پرسپولیس رسیده است.شجاع در شبکه های اجتماعی واکنشی به انتخاب نشدنش نشان نداد اما از مصاحبه اش می شد نشانه های دلخوری را پیدا کرد.در عوض سیدجلال برای به دست آوردن دل شجاع در مصاحبه اش بارها تاکید نمود حق شجاع بوده کهب بهترین مدافع و حتی مرد سال گردد!او به شکلی کاملا افراطی و گل درشت درصدد به دتس آوردن دل خلیلی زاده برآمد

واکنش شماره 8 در اینستاگرام

احمد نوراللهی که برای دریافت عنوان بهترین هافبک فصل گذشته لیگ برتر کاندیدا شده بود به این عنوان نرسید و بعد از انتخاب مهدی کیانی به این عنوان با ناراحتی سالن اسپیناس را ترک کرد.

نوراللهی که اساسا بازیکن کم حرف و کم حاشیه ای است و خیلی سخت به مسائل مختلف ورود می نماید و اصلا اهل اعتراض نیست ساعتی بعد از برگزاری مراسم در صفحه شخصی خود به صورت غیر مستقیم به عدم انتخابش واکنش نشان داد.نوراللهی با انتشار عکس هایی منتخب از خودش و پرسپولیس در جریان پیروزیت های فصل گذشته از جمله گلزنی در دربی، قهرمانی ها و بازی برای تیم ملی در متن کوتاهی نوشت:بزرگترین انگیزه برای من شادی دل طرفدار است.خوشحالم طی سالی که گذشت در سایه کار تیمی ،توانستم عملکرد خیلی خوبی داشته باشم و بهترین سال فوتبالم رقم بخوره.پرسپولیس بهترین بوده،هست و خواهد بود.مثل همواره با قدرت برای شما می جنگم.

همین که نوراللهی نوشته بهترین سال فوتبالش را پشت سر گذاشته نشان می دهد اعتقاد داشته باید به جایزه بهترین هافبک فصل می رسیده است اما به خاطر حجب و حیایی که دارد نخواسته مستقیما اعتراض کند.جالب اینکه بسیاری از بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس در کنار شمار زیادی از طرفداران برای نوراللهی کامنت گذاشته اند که :تو بهترینی.

دلایل فنی برای حق خوری نوراللهی

-

شاید بسیاری از طرفداران و اعضای خانواده پرسپولیس توقع داشتند احمد نوراللهی به عنوان بهترین هافبک فصل انتخاب گردد اما این عنوان به مهدی کیانی رسید که به خاطر بازی با شاهین بوشهر در سالن غایب بود.

بعد از این اتفاق اعتراض هایی از سوی پرسپولیسی ها صورت گرفت و دورماندن شماره 8 از جایزه واکنش هایی به دنبال داشت.در این میان علیرضا اشرف مدیر رسانه ای جدید پرسپولیس هم در توئیتر با انتشار تصویر مقایسه فنی بازیکنانی که برای دریافت جایزه بهترنی هافبک فصل معرفی شده بودند از خورده شدن حق نوراللهی گفت.

در این جدول که توسط سایت فنی متریکا تدوین شده میانگین عملکرد نوراللهی و کامیابی نیا دو هافبک میانی پرسپولیس با میانگین عملکرد کیانی و کریمی دو هافبک میانی سپاهان مقایسه شده است.در این جدول تعداد لمس توپ،دقت پاس،تکل پیروز،پاس کلیدی و عملکرد دفاعی هر چهار بازیکن تعیین شده و نمره متوسط متریکا مشخص شده است که نمره نوراللهی 7.16،کامیابی نیا 6.86،کیانی 7 و کریمی 7.11 می باشد.

اشرف ضمن انتشار تصویر این جدول نوشته:ما به تصمیم ها و انتخاب های مصلحت اندیشانه در این فوتبال عادت نموده ایم .حق نوراللهی که خورده شد هیچ،نظم مراسم هم تعریفی نداشت.کالدرون یکی از سه مربی حاضر در مراسم بود.می شد به احترام اینکه میهمان ویژه سازمان لیگ بود حداقل برای دادن جایزه پرسپولیسی ها دعوت می کردند روی سن بیاید.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 317

به "صدای احمد نور درآمد؛ بهترین سال فوتبالم بود" امتیاز دهید

2 کاربر به "صدای احمد نور درآمد؛ بهترین سال فوتبالم بود" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای احمد نور درآمد؛ بهترین سال فوتبالم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید