ویژه برنامه های انتخاباتی از شبکه قزوین

به گزارش مجله اندیشه، صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه های رادیویی و تلویزیونی ویژه ای برای انتخابات پیش رو شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی نموده است

ویژه برنامه های انتخاباتی از شبکه قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران قزوین، سعیدانبارلویی، مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: شبکه های استانی سیما و صدای این مرکز ویژه برنامه های آرمانِ ده، راه فردا،مصاحبهی ویژه خبری،حرف حساب و به وقت مردم را با هدف تبیین آثار حضور مردم در معین سرنوشت خود، نقش مردم در انتخابات و خنثی سازی توطئه های دشمنان و همچنین نگاهی به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تلویزیون و رادیو پخش می نمایند.

سعید انبارلویی اضافه نمود: ویژه برنامه آرمانِ ده به تهیه نمایندگی اسماعیل صادقی هرشب ساعت21 به مدت 45 دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود. این ویژه برنامه تلویزیونی با هدف ترغیب و تشویق حضور مردم روستا بخصوص جوانان در انتخابات شوراهای روستا با بخش ها: مصاحبه با کارشناسان درباره پتانسیل های روستاها، مصاحبه با بخشداران در مورد ظرفیت های مختلف روستایی هربخش، نمایش عروسکی درباره وعده های انتخاباتی کاندیداهای شوراها، مصاحبهی تلفنی با معتمدین و اهالی روستاها، بخش گزارشی با موضوع معرفی روستاهای استان و به تصویر کشیدن ظرفیت کارگاه های تولیدی، پتانسیل های گردشگری و کشاورزی روستاها می باشد.

در ادامه این گزارش علی رحیمی،مدیر روابط عمومی صداوسیمای قزوین گفت:ویژه برنامه تلویزیونی راه فردا نیز به صورت مصاحبهی استودیویی با حضور کارشناس درباره ظرفیت شوراهای شهر، کارکرد و نقش و صندلی شورای شهر و شورای عالی استان ها در قانون اساسی بصورت گزارشی و کارشناسی روی آنتن می رود. این برنامه دارای بخش های متنوعی همچون: اطلاعات تصویری صندلی شورا و اهمیت شورا در قانون اساسی بصورت موشن گرافیک و مصاحبه با خبرنگاران است. راه فردا به تهیه نمایندگی اسماعیل صادقی سه شنبه ها به مدت 45دقیقه از شبکه قزوین پخش می گردد.

وی در ادامه توضیح داد: سیمای مرکز قزوین علاوه بر این پخش تیزر، نماهنگ و زیرنویس هایی مرتبط با انتخابات را در دستور کار قرار داده است که بصورت مستمر از سیمای مرکز قزوین پخش می کند.

وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه حرف حساب نیز با هدف همراهی با مردم و ایجاد حال و هوای انتخابات در بین اقشار مختلف روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 12:05 و بازپخش آن روزهای سه شنبه و پنجشنبه به تهیه نمایندگی ابراهیم طاهری کیا و میزگرد انتخاباتی به وقت مردم پنجشنبه ها ساعت 15 به مدت 45 دقیقه و بازپخش آن روزهای آدینه ساعت 11:45 به تهیه نمایندگی کوروش دهخدانیا از رادیو قزوین پخش می گردد.

رحیمی همچنین بیان داشت: خبر مرکز قزوین هم مصاحبهی ویژه خبری را با همین موضوع با حضوراساتید دانشگاه و فعالان سیاسی و رسانه ای استان روزهای دوشنبه و سه شنبه به تهیه نمایندگی علی صفری بعد از خبر ساعت 20 روی آنتن می برد. خبر مرکز قزوین همچنین جلسات ستاد انتخابات استان، رویدادها و مناسبت های مرتبط با انتخابات را پوشش می دهد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1626

به "ویژه برنامه های انتخاباتی از شبکه قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه های انتخاباتی از شبکه قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید