نام&zwnjهای عجیب و غریبی که تا به حال نشنیده&zwnjاید

به گزارش مجله اندیشه، تهران (پانا) - والدین می توانند نام دلخواه خود برای فرزندشان را به شرط قبولی آن از سوی ثبت احوال انتخاب کنند.

نام&zwnjهای عجیب و غریبی که تا به حال نشنیده&zwnjاید

به گزارش خبرنگاران، نام های زیادی برای انتخاب نام فرزند در سامانه سازمان ثبت احوال کشور وجود دارد و افراد می توانند از بین آن ها، نام مورد علاقه خود را برای فرزندشان انتخاب کنند و در این میان اگر والدین به سازمان ثبت احوال کشور مراجعه کنند و نام انتخابی آن ها برای فرزندشان در سامانه وجود نداشته باشد، نام به کمیته نام ارجاع داده می شود.

پس از بررسی و تأیید معنی و محتوای نام مربوطه توسط کارشناسان ثبت احوال، اساتید ادبیات فارسی و عربی حاضر در کمیته مذکور، والدین می توانند نام فرزند خود را ثبت کنند، جالب است بدانید که انتخاب نام های عجیب و نامتعارف برای فرزندان توسط والدین پذیرفتنی نیست.

آرشیو، آسیب، اجباری، اخی، اردوخان، اشتر، اهریمن، باباقلی، بیابانی، ملخ، فضا، فراری، شفتالو، شربت، قطار، قطاری، قسمت، قربانی، کابوس، گشنه، گرگ آقا، بره، بشم، بهداشت، بوشفر، چاه، چراغ، چیتر، زنگی، سرباز، شوجر، علاقه، غم، غارت، فرار، فراموش، گوپال، گمان، لذت، لشکر، للو، ورندل، یتیم از اسامی نامتعارف برای پسران است که در ثبت احوال ثبت شده است.

همچنین آشفته، آفت، اجبار، افسرده، باجی، بیزار، پنبه، تعارف، حلوا، خرما، خیار، شربتی، شقیقه، کفتر، نیمکت، قیمتی، همیشه، نوشابه، ییلاق، لوله، لیاقت، لبو، لباء، مشکی، مشکی جان، مغلوبه، مفتول، حاضر، حالتاج، حسرت، حضرت، حبصه، خارا، خابس، پارچه، پاکت، پنیر، پوپول، پولی، آقابگم، ادامه و اذان بخشی از اسامی نامتعارف برای دختران است.

البته اغلب این اسامی پیش از سال 1370 توسط والدین برای فرزندان انتخاب شده است که به اصرار والدین مأموران ثبت احوال وادار به ثبت اسم شده بودند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1398

به "نام&zwnjهای عجیب و غریبی که تا به حال نشنیده&zwnjاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام&zwnjهای عجیب و غریبی که تا به حال نشنیده&zwnjاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید