مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری سال 1401 فردا به انتها می رسد

به گزارش مجله اندیشه، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته آزمون دکتری سال 1401 از روز پنج شنبه 25 فروردین شروع و تا انتها روز یک شنبه 28 فروردین ماه ادامه دارد.

مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری سال 1401 فردا به انتها می رسد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تا به امروز 34 هزار و 200 نفر داوطلب در آزمون دکتری سال 1401 انتخاب رشته نموده اند، گفت: در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال 1401 شرایط، ضوابط و راستا انتخاب رشته به روشنی ترسیم شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با مطالعه دقیق دفترچه می توانند به سهولت در مهلت معین شده انتخاب رشته کنند.

وی اضافه کرد: انتخاب رشته آزمون مذکور از روز پنج شنبه 25 فروردین شروع و تا سرانجام روز یک شنبه 28 فروردین ماه ادامه دارد. هر داوطلب باید با توجه به کارنامه اولیه منتشر شده و شرایط علمی خود در سهمیه، رشته امتحانی و مجاز بودن در دوره های مختلف تحصیلی (روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، مشترک، پیغام نور، غیردولتی و غیرانتفاعی) حداکثر تا 50 کدرشته محل (در صورت وجود) را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انتخاب کنند.

کریمیان در خصوص انتخاب کدرشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: داوطلبان علاقه مند به انتخاب کدرشته محل های دانشگاه های آزاد اسلامی در صورت مجاز بودن در این دوره ها باید به درگاه اطلاع رسانی این دانشگاه به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه های مندرج در درگاه مذکور اقدام به انتخاب رشته کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در سرانجام اعلام نمود: اسامی معرفی شدگان دارای حد نصاب برای شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، آنالیز سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه سوم اردیبهشت ماه سال 1401 به وسیله درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2082

به "مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری سال 1401 فردا به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت انتخاب رشته کنکور دکتری سال 1401 فردا به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید