مقاله: چهار ایده جذاب برای تزیین کف اتاق سیمانی با هزینه اندک

به گزارش مجله اندیشه، یک ایده جذاب و جدید برای تزیین کف اتاق سیمانی استفاده از روش های جدید قالب زنی بتن است. با این روش می توانید ظاهری شبیه به کفپوش های سرامیکی و حتی چوبی گران قیمت در اتاق خوا ایجاد کنید. شرکت اجرا کننده طرح با توجه به درخواست مشتری می تواند انواع قالب ها را روی کفپوش سیمانی ایجاد کرده و ظاهری شبیه به کفپوش های سنگی، آجری یا سرامیکی به بتن دهد. البته برای اجرای این روش به بتن تازه نیاز است، بنابراین یک لایه بتن تازه در ابتدای کار، روی سطح قبلی ایجاد شده و سپس با کمک قالب های موجود، طرح مورد نظر شما روی بتن تازه ایجاد خواهد شد. بنا به خلاقیت استاکار، می توانید طرح های جالب و بدیعی روی کفپوش سیمانی اتاق ایجاد کنید.

مقاله: چهار ایده جذاب برای تزیین کف اتاق سیمانی با هزینه اندک

اگر نمی خواهید هزینه زیادی کنید یا اینکه دوباره لایه جدیدی از سیمان را به کف اتاق اضافه کنید، بهترین روشی که برای تزیین کف اتاق سیمانی پیش روی شما قرار می گیرد، حکاکی روی سیمان است. طرح های حکاکی شده روی سیمان توسط نوعی ماشین لیزری مخصوص ایجاد می شوند که بنا به درخواست مشتری قابلیت حکاکی هر نوع طرحی را دارند. همچنین طرح های حک شده روی سطح سیمانی دائمی بوده و پس از گذشت سال ها نیز بدون اینکه فرسایش پیدا کنند، باقی می مانند. برای حکاکی روی بتن تازه، باید حداقل سه تا چهار هفته صبر کرده و سپس روی آن حکاکی کنید. همچنین قبل از اجرای طرح، سطح سیمانی باید کاملا تمیز و یکدست باشد. شکل های زیر تعدادی از طرح های ایجاد شده توسط ماشین حکاکی سیمان را نشان می دهد.

یکی از بهترین ایده ها برای تزیین کف اتاق سیمانی، رنگ آمیزی سیمان است. البته منظور از رنگ آمیزی سیمان، رنگ های معمولی نیست، بلکه رنگ های خاص و مخصوص سیمان و بتن است که کارایی بسیار بالایی داشته و اثر گذاری آن تقریبا با انواع بتن و سیمان رنگی یکسان است. برای رنگ آمیزی کف اتاق سیمانی سه نوع رنگ برای انتخاب دارید:

منبع مقاله: چهار ایده جذاب برای تزیین کف اتاق سیمانی با هزینه اندک

انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1935

به "مقاله: چهار ایده جذاب برای تزیین کف اتاق سیمانی با هزینه اندک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چهار ایده جذاب برای تزیین کف اتاق سیمانی با هزینه اندک"

1 دیدگاه

shahab ebrahimpour 23 تیر 1401

سلام روز بخیر
برای متراژ 60 متر
چقدر باید هزینه کرد ؟؟

پاسخ به shahab ebrahimpour
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید