مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟

به گزارش مجله اندیشه، 2. فاصله بین دیوار و پارکت را که در مرحله قبلی در نظر گرفتید، باید با یک نگه دارنده محکم گردد. بعد از آن از یک سمت دیوار خانه آغاز کنید به چیدن پارکت ها به صورت طولی. اطمینان پیدا کنید که تکه های پارکت کاملا کنار هم و بدون فاصله از هم قرار بگیرند. سپس با یک چکش نرم و پلاستیکی آن ها را در جای خود محکم کنید تا به آن ها صدمه وارد نگردد.

مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟

در بازسازی منزل به شیوه سنتی با خرید موکت در رنگ ها و طرح های متنوع سعی در زیبا سازی فضای کف سالن می شد امری که هنوز برای دکوراسیون اتاق خواب رایج است. اما امروز برای زیبایی هر چه بیشتر فضای سالن و پذیرایی از انواع پارکت استفاده می گردد. اما نحوه نصب پارکت روی سرامیک به چه صورت است؟ اگر می خواهید نمای جدید و زیبایی به خانه بدهید و از شر سرامیک کف راحت شوید، جواب این سوال به کارتان می آید. در این مطلب می خواهیم راجع به کف پوش پارکت و اینکه چه مزایایی دارد صحبت کنیم و به این سوال جواب بدهیم که آیا امکان نصب پارکت روی سرامیک های قبلی کف امکان دارد یا نه؟ اگر امکان دارد نحوه نصب پارکت روی سرامیک به چه صورت است و به چه متریالی احتیاج است؟

1. قبل از نصب پارکت ها روی سرامیک ابتدا با توجه به متراژ اتاق پارکت ها را تقسیم بندی کنید تا پارکت ها هدر نروند و بتوانید در مصرف آن ها صرفه جویی کنید. هنگام اندازه گیری توجه کنید که باید بین لبه دیوار و پارکت ها حدود 4 تا 5 سانتی متر فاصله بگذارید.

منبع مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟

انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1883

به "مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آیا نصب پارکت روی سرامیک امکان پذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید