معرفی ظرفیت های مهریز در جشنواره ملی صنایع دستی و گردشگری ارومیه

به گزارش مجله اندیشه، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهگی استان یزد از حضور فعالان گردشگری شهرستان مهریز در دومین نمایشگاه و جشنواره سراسری گردشگری و ششمین نمایشگاه صنایع دستی ارومیه اطلاع داد.

معرفی ظرفیت های مهریز در جشنواره ملی صنایع دستی و گردشگری ارومیه

محمدرضا دهقان مهرجردی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در مصاحبه با خبرنگار از ، با اشاره به برگزاری ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و دومین نمایشگاه ملی گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: فعالان گردشگری شهرستان مهریز به عنوان نماینده استان یزد در این نمایشگاه چهار روزه حضور دارند.

دهقان با بیان اینکه 18 استان در این نمایشگاه حضور دارند اضافه نمود: فعالان کردشگری شهرستان مهریز نیز در این جشنواره به معرفی قابلیت ها و پتانسیل های گردشگری و صنایع دستی این شهرستان می پردازند.

او با شاره به اینکه 100 غرفه گردشگری و صنایع دستی در این نمایشگاه حضور دارند گفت: نمایندگان 20 اقامتگاه بوم گردی و 13 گروه عشایری از استان های مختلف کشور در این جشنواره حضور دارند تا ظرفیت های گردشگری منطقه خود را به مردم معرفی نمایند.

دومین جشنواره ملی گردشگری و ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی آذربایجان غربی از 26 تا 29 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی این شهر پذیرای بازدیدنمایندگان است.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 271

به "معرفی ظرفیت های مهریز در جشنواره ملی صنایع دستی و گردشگری ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های مهریز در جشنواره ملی صنایع دستی و گردشگری ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید