مشخصات گوشی تازه گوگل افشا شد

به گزارش مجله اندیشه، زومیت نوشت: طبق گزارشی تازه، گوشی پیکسل 7a گوگل احتمالاً به نمایشگر 90 هرتزی مجهز خواهد شد و از شارژ بی سیم نیز پشیتبانی خواهد کرد.

مشخصات گوشی تازه گوگل افشا شد

رویداد گوگل I/O 2023 در تاریخ 10 می آغاز خواهد شد و در روز دوم این مراسم شاهد معرفی میان رده نو این شرکت یعنی پیکسل 7a خواهیم بود. اگرچه این دستگاه به عنوان میان رده شناخته می شود اما بسیاری از مشخصات آن بسیار شبیه گوشی پرچم دار پیکسل 7 خواهد بود. در ادامه قصد داریم ویژگی های فاش شده از این محصول را مرور کنیم.

پیکسل 7a اولین گوشی سری A گوگل است که از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز خواهد شد و برای اولین بار از شارژ بی سیم 18 وات پشتیبانی خواهد کرد که نسبت به پیکسل 6a سال گذشته ارتقاء چشم گیری به نظر می رسد.

مشخصات موردانتظار پیکسل 7a شباهت زیادی به گوشی پرچم دار پیکسل 7 دارد که ازجمله می توان به تراشه تنسور G2 اشاره کرد. البته مشخصات حافظه ذخیره سازی و رم این دستگاه در گزارش نو اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

  • رازگشایی از معمای قدرتمندترین پدیده جهان/ تا یک تریلیون بار درخشان تر از خورشید!/ عکس

  • تغییر رنگ حشره بی نوا پس از آلوده شدن به ویروسی عجیب/ عکس

  • تصویر آخرالزمانی هوش مصنوعی از دور دوم ریاست جمهوری بایدن!

به گزارش GSMArena، مدل پایه پیکسل 7 با برچسب 600 دلار روانه بازار شد و انتظار داریم پیکسل 7a با قیمت 500 دلار دردسترس خریداران قرار گیرد. درمقام مقایسه، پیکسل 6a با برچسب 450 دلاری عرضه شد و این افزایش قیمت با توجه به ویژگی های به روز میان رده نو گوگل چندان دور از انتظار نبود.

پیکسل 7a از نمایشگر 6.1 اینچی استفاده خواهد کرد که نسبت به پنل 6.3 اینچی پیکسل 7 کمی کوچک تر است. این صفحه نمایش از نوع AMOLED و وضوح آن Full HD پلاس خواهد بود. این پنل همچنین از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی میان رده بعدی گوگل 64 مگاپیکسلی است و از حسگر 1/1.37 اینچی IMX787 سونی استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی های محصول مورداشاره می توان به شارژ بی سیم اشاره کرد که باعث می شود تفاوت آن با پیکسل 7 استاندارد کاهش یابد.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2268

به "مشخصات گوشی تازه گوگل افشا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی تازه گوگل افشا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید