مرادی ذخیره گروه دوم هیات ژوری شد

به گزارش مجله اندیشه، رییس فدراسیون وزنه برداری مجددا با ارسال نام خود بعنوان داور قضاوت کننده در مسابقات جهانی بزرگسالان، توسط کمیته برگزاری مسابقات در لیست ذخیره هیئت ژوری جهانی نهاده شد!

مرادی ذخیره گروه دوم هیات ژوری شد

به گزارش خبرنگاران، رییس فدراسیون وزنه برداری بار دیگر با اعلام نام خود به عنوان داور قضاوت کننده در مسابقات جهانی بزرگسالان، توسط کمیته برگزاری مسابقات در لیست ذخیره هیئت ژوری جهانی نهاده شد! اگرچه همواره در ادوار گذشته رسم بر این بوده که کمیته داوران فدراسیون وزنه برداری به پاس قدردانی از زحمات داوران موفق و کاربلد، نام آنها را برای قضاوت در مسابقات جهانی، بازی های آسیایی یا المپیک معرفی می نماید. اما از زمانی که علی مرادی کرسی ریاست فدراسیون وزنه برداری ایران را دست گرفته است، در اکثر مسابقات معتبر بین المللی رییس فدراسیون وزنه برداری فقط نام خودش را بعنوان نماینده داوری ایران به فدراسیون جهانی اعلام نموده است. اکثرا هم در مسابقات مختلف کمیته برگزاری با توجه به نیازی که داشته مرادی را در بخش هایی به کار گمارده که او بواسطه پایین بودن پوزیشن و موقعیت مذکور از قضاوت انصراف داده و باعث سوخته شدن و از بین رفتن سهمیه داوری ایران در دنیای وزنه برداری گردد.

حالا نیز در مسابقات جهانی 2018 ترکمنستان، علی مرادی علاوه بر اینکه بعنوان رییس فدراسیون و سرپرست تیم ملی در مسابقات جهانی حضور دارد، تنها به این موارد اکتفا ننموده و بجای اینکه یکی از داوران زحمتکشف کاربلد و کم توقع وزنه برداری را به ترکمنستان اعزام کندف نام خودش را به کمیته برگزاری مسابقات داده است. برهمین اساس؛ و طبق آنچه که در استارات لیست نهایی دیده می گردد، کمیته برگزاری مسابقات نام علی مرادی را بعنوان داور ذخیره در گروه دوم هیئت ژوری مسابقات جهانی بزرگسالان قرار داده است. مرادی در این مسابقات قرار است بعنوان ذخیره داور لهستانی در گروه دوم هیئت ژوری ناظر مسابقات اوزان (81، 96، 102 و 109+ کیلوگرم گروه A) مردان باشد. به هر روی اید دید که آیا مرادی این وضعیت نسبتا خوبی که برایش ایجاد شده را می پذیرد یا اینکه دوباره باید منتظر سوختن و از بین رفتن فرصت طلایی بوجود آمده برای قضاوت داوران ایرانی در این رویداد مهم جهانی باشیم.

4، 1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 80

به "مرادی ذخیره گروه دوم هیات ژوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی ذخیره گروه دوم هیات ژوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید