مدیریت بحران در جهان متحول شده است، در مدیریت بحران باید به سمت طرح های نو و مدیریت متحول حرکت کنیم

به گزارش مجله اندیشه، خبرگزاری خبرنگاران- سید محمود حسینی پور، مدیران دستگاه های اجرایی با تامل، همفکری و همدلی، تمهیداتی اتخاذ نمایند تا در مقاطع بروز بحران ها و حوادث طبیعی، کمترین لطمه به مردم وارد گردد.

مدیریت بحران در جهان متحول شده است، در مدیریت بحران باید به سمت طرح های نو و مدیریت متحول حرکت کنیم

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، استاندارمازندران در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان اینکه در زیرساخت های فراوری، احتیاجمند تحول هستیم، اضافه نمود: تحول درزیرساخت های فراوری و انرژی استان، اولویت کاری ما در مدیریت استان است.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی با تامل، همفکری و همدلی، تمهیداتی اتخاذ نمایند تا در مقاطع بروز بحران ها و حوادث طبیعی، کمترین لطمه به مردم وارد شود.

حسینی پور با بیان اینکه مدیریت بحران در دنیا متحول شده است، یادآور شد: در مدیریت بحران باید به سمت طرح های نو و مدیریت متحول حرکت کنیم و روش های نوین را در مدیریت بحران بکار ببندیم.

استاندار مازندران با بیان این که یکی از موضوعاتی که خیلی غفلت شده، مدیریت افکار عمومی است،گفت: در علم مدیریت در دنیا امروز، مدیریت افکار عمومی مقدم بر اقدام و عمل است.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه امروزه هیچ مساله ای از چشم و منظر افکار عمومی پنهان نیست و تکنولوژی های ارتباط جمعی، فاصله بین اخبار و اطلاعات و مردم را از میان برداشته اند، اعلام نمود: تصمیمات مدیران در حصار دستگاه مربوطه پنهان نخواهد ماند و مردم بر مجموعه آنچه که می گذرد، ناظر هستند.

وی تشکیل هیات اندیشه ورز در سازمان ها را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و تاکید نمود: با استفاده از ظرفیت جوانان در سازمان ها و بهره گیری از ایده های خلاقانه آن ها می توان طوفان فکری برپا کرد.

حسینی پور با بیان اینکه مهم ترین عنصر مشخص نماینده و موثر در مدیریت تقاضا در بخش خانگی و تجاری، فرهنگ سازی است، گفت: آگاهی بخشی در راستای مصرف بهینه انرژی یک راهبرد لازم است.

وی ادامه داد: رسانه ملی و رسانه های استان در اشاعه فرهنگ الگوی مصرف در جامعه نقش آفرینی نمایند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه در دوران کرونا، جمعیت سیار به استان تحمیل شده است گفت: مازندران باید در مراکز ملی با جمعیت سیار دیده شود و سهم استان از انرژی با این ملاحظه مهم مشخص شود.

وی با بیان اینکه هرسال قبل ازشروع فصل سرد، پیش بینی های لازم برای سوخت اعمال می شود، گفت: بخشداران؛ ذخیره مورد احتیاج انرژی را تامین نمایند تا در هنگام وقوع بحران به مردم شوک وارد نشود.

استاندار مازندران، اضافه نمود: در دوایر دولتی و نهادها، مصرف گاز و مدیریت بهینه انرژی باید بطور جدی در برنامه باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1943

به "مدیریت بحران در جهان متحول شده است، در مدیریت بحران باید به سمت طرح های نو و مدیریت متحول حرکت کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدیریت بحران در جهان متحول شده است، در مدیریت بحران باید به سمت طرح های نو و مدیریت متحول حرکت کنیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت بحران در جهان متحول شده است، در مدیریت بحران باید به سمت طرح های نو و مدیریت متحول حرکت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید