محاسبه مقدار خسارت پرداختی تصادفات با هوش مصنوعی

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، شرکت بیمه آی ای جی استرالیا اعلام نموده هوش مصنوعی را در روندهای مختلف محاسبه خسارت پرداختی بعد از وقوع تصادف های رانندگی به کار می گیرد.

محاسبه مقدار خسارت پرداختی تصادفات با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی این شرکت با آنالیز اسناد یک تصادف به این جمع بندی می رسد که آیا خسارت وارده به یک خودرو تا بدان حد جدی است که اعزام آن به تعمیرگاه برای تعمیر قبل از ارزیابی فنی مقدار خسارت وارده ضروری باشد یا خیر. بر این اساس احتمال فریب و کلاهبرداری کارشناسان ارزیابی خسارت این شرکت بیمه به حداقل می رسد.

همچنین از این طریق مدت زمان مورد احتیاج برای تخمین خسارات وارده و برآورد مبلغ قابل پرداخت به مالکان خودروها نیز از بیش از سه هفته به تنها چند روز کاهش می یابد.

افزایش شفافیت و تسریع فرایند پرداخت ها و نیز کاهش نگرانی ها و دغدغه های مالکان خودروهای آسیب دیده مهم ترین مزیت اجرای این طرح است. دقت این سیستم هوش مصنوعی که بر مبنای اسناد تصادف و نیز آنالیز فایل تماس تلفنی راننده با شرکت بیمه عمل می نماید، 90 درصد بوده و امید می رود در آینده افزایش یابد. استفاده از این سیستم هوش مصنوعی طراحی الگوهای تجاری تازه ای را برای شرکت های بیمه در آینده ممکن خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1459

به "محاسبه مقدار خسارت پرداختی تصادفات با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاسبه مقدار خسارت پرداختی تصادفات با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید