مالدینی: زلاتان در یک صورت در میلان می ماند

به گزارش مجله اندیشه، مدیر باشگاه میلان خاطرنشان کرد که در صورت تحقق یکی از شروط مندرج در قرارداد زلاتان ابراهیمویچ او فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت.

مالدینی: زلاتان در یک صورت در میلان می ماند

با ما همراه باشید و با تور لحظه آخری ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پائولو مالدینی می گوید در صورتی که میلان بتواند جزو چهار تیم بالای جدول فصل جاری سری A را به خاتمه برساند، قرارداد زلاتان ابراهیموویچ تمدید می گردد و او می تواند فصل آینده هم در روسونری بازی کند.

ابراهیموویچ پس از خاتمه قراردادش در لس آنجلس گلکسی که تا انتهای سال 2019 اعتبار داشت، در ماه ژانویه امسال به عنوان بازیکن آزاد قراردادی 6 ماهه به میلان پیوست و بلافاصله پس از ورودش به این تیم تأثیرگذار ظاهر شده است.

مالدینی درباره احتمال ماندن ایبرا در سن سیرو گفت: در خصوص ایبرا باید بگویم قرارداد 6 ماهه او بندی دارد که در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط میلان، این قرارداد به صورت اتوماتیک تمدید می گردد. اگر این اتفاق رخ ندهد، طبیعی است که همگی دور میز مذاکره بنشینیم و درباره فصل بعد با او صحبت کنیم. در خصوص ایبرا همواره نکته ای وجود دارد و آن این است که همواره باید فرصت یک مذاکره باز با او وجود داشته باشد. این موضوع همواره در خصوص او صدق نموده چون در غیر اینصورت او الان اینجا نبود.

آنته ربیچ دیگر بازیکنی که در ژانویه از اینتراخت فرانکفورت به میلان پیوسته هم مانند ایبرا تأثیرگذار بوده است. او در 7 بازی اش 6 گل زده اما مالدینی می گوید باشگاه هنوز به این بازیکن کروات برای دایمی کردن قراردادش اعتماد ندارد.

کاپیتان سابق روسونری گفت: ربیچ با ما قرارداد قرضی دو ساله دارد، پس او فصل آینده هم اینجا خواهد بود. بعد از آن باید ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 805

به "مالدینی: زلاتان در یک صورت در میلان می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالدینی: زلاتان در یک صورت در میلان می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید