برناردسکی در راستا پیوستن به بارسلونا

به گزارش مجله اندیشه، بال تیم فوتبال یوونتوس ممکن است در جریان معاوضه بازیکن با بازیکنانی، راهی نوکمپ گردد.

برناردسکی در راستا پیوستن به بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا در حال مذاکراتی با یکدیگر بر سر انجام انتقالاتی در تابستان پیش رو هستند. بر اساس گزارش پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا، باشگاه بارسلونا به دنبال این است تا فدریکو برناردسکی را از یوونتوس به خدمت بگیرد و در مقابل حاضر است دو بازیکن خود یعنی ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی را به قهرمان ایتالیا در جریان این معاوضه پیشنهاد دهد.

پیش از این جان لوکا دی مارتزیو، کارشناس نقل وانتقالات شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده بود اضافه شدن دژان کولوسفسکی به ترکیب بانوی پیر باعث جدایی فدریکو برناردسکی از یوونتوس در تابستان پیش رو خواهد شد، این در حالی است که بال پیشین فیورنتینا در ماه ژانویه هم در آستانه جدایی از بانوی پیر بود و باشگاه میلان نسبت به جذب وی علاقه مند بود.

در سوی دیگر مدیران باشگاه بارسلونا برنامه ای برای حفظ ایوان راکیتیچ ندارند و روی هافبک کروات خود 20 میلیون یورو قیمت گذاشته اند. باشگاه هایی همچون اینتر، اتلتیکومادرید، چلسی، سویا و منچستریونایتد نسبت به جذب این بازیکن علاقه مند هستند. اومتیتی هم شرایط مشابهی دارد و ظاهراً این مدافع فرانسوی هم جایی در برنامه های آینده بارسلونا ندارد.

فدریکو برناردسکی که زیرنظر مائوریتزیو ساری صندلی ثابتی در ترکیب اصلی یووه نداشته، در سال 2017 بود که در ازای 40 میلیون یورو به بیانکونری پیوست و طبق قراردادی که در آن موقع بین دو باشگاه بسته شد، از هر انتقال برناردسکی در آینده 10 درصد رقم انتقال به فیورنتینا خواهد رسید.

این بازیکن ایتالیایی و 26 ساله که تا انتها ماه ژوئن 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، این فصل در 24 بازی (1076 دقیقه از 2160 دقیقه ممکن) از رقابت های مختلف برای یوونتوس به میدان رفته که حاصل آن یک گل زده و یک پاس گل بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 951

به "برناردسکی در راستا پیوستن به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برناردسکی در راستا پیوستن به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید