فکری: باید باهوش باشیم و آتو دست کسی ندهیم

به گزارش مجله اندیشه، سرمربی استقلال می گوید که تمام مجموعه استقلال باید باهوش عمل کند.

فکری: باید باهوش باشیم و آتو دست کسی ندهیم

به گزارش ایسنا، محمود فکری، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از ملاقات با تراکتور اظهار کرد: سال جاری این تیم می تواند اتفاقات خوبی رقم بزند و با یکدلی تمام مجموعه به این هدف برسیم. فقط باید باهوش باشیم و آتو دست کسی ندهیم. می بینیم چه کسانی در داخل و خارج از تیم در حال کوشش هستند و ما نباید اجازه دهیم که آن ها به هدفشان برسند.

او اضافه کرد: بازی خوبی بود. هم نیمه اول و هم نیمه دوم باد باعث کم شدن کیفیت بازی شد ولی در مجموع بازی قشنگی را شاهد بودیم. خدا را شکر بازیکنانمان در نیمه اول با استفاده از موقعیتی که به دست آوردند، به گل اول رسیدند. ما در نیمه دوم با گل دوم و سوم فاصله خوبی ایجاد کردیم. امیدوارم بتوانیم این فرایند را ادامه دهیم و با حفظ صدرنشینی، سه امتیاز بازی ها را کسب کنیم.

سرمربی استقلال درباره استفاده از سه مهاجم مقابل تراکتور گفت: ما روی پرس از جلو برنامه داشتیم و می خواستیم از توانایی های نفرات جلویمان استفاده کنیم. نمی توان گفت این نتیجه به خاطر ناتوانی بازیکنان حریف رقم خورده است. خدا را شکر بازیکنانمان بازی هوشمندانه ای انجام دادند. گل ها روی برنامه های ما بود و خدا را شکر سه امتیاز خوب را کسب کردیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1472

به "فکری: باید باهوش باشیم و آتو دست کسی ندهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: باید باهوش باشیم و آتو دست کسی ندهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید